ضرورت ارائه خدمات نوین در مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین

بانک و رسانه : معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین به همراه مدیران امور شعب استان تهران، امور شعب استان ها و روابط عمومی ، در راستای ارزیابی خدمات مرکز ارتباط با مشتریان از این مرکز دیدار کردند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانکی ایران زمین، هادی قدیمی در این بازدید با اشاره به شرایط پیش آمده در خصوص بیماری کرونا و علاقه کمتر مشتریان جهت مراجعه به بانک، از همکاران مرکز تماس در خواست کرد تا با راهنمایی دقیق و کامل مشتریان و ارائه خدمات نوین در زمان آن ها جهت امور بانکی صرفه جویی شود.

وی همچنین گفت: در حال حاضر بسیاری از خدمات بانکی در بانک ایران زمین در بستر بانکداری دیجیتال قابل ارائه است و مشتریان کمترین نیاز را برای حضور در شعب دارند.

وی با تاکید بر این موضوع که تمامی پروتکل های بهداشتی در شعب سراسر کشور بانک ایران زمین رعایت می شود ، بیان کرد: کارکنان بانک در شعب تلاش می کنند با آماده سازی تمامی موارد بهداشتی خدماتی که باید حضوری ارائه شود را در بهترین زمان ممکن ارائه دهند اما مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه وصل در تمامی ساعات شبانه روز بهترین راهنما برای مشتریان و همکاران شعب هستند.

در این بازدید کریمی مدیر عامل شرکت پدیسار توضیحاتی را در خصوص نحوه ارائه خدمت به مشتریان و گستردگی خدمات ارائه شده در مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به بازدید کنندگان ارائه کرد.

وی با بیان این که در سه حوزه مختلف خدمات به مشتریان ارائه می شود، اظهار داشت: در مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین در سه حوزه امداد مشتریان، امداد شعب و حوزه پاسخگویی قضائی به شرکت کاشف بانک مرکزی به صورت شبانه روزی (۲۴×۷) خدمات ارائه می شود و به زودی شاهد رونمایی از خدمات جدید این مرکز برای مشتریان بانک خواهیم بود. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۹/۰۶/۲۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
ضرورت ارائه خدمات نوین در مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین
با خرید دین بانک ملی ایران در بازار کسب و کار ماندگار شوید
در مجمع عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چه گذشت؟
سرمایه نظارتی بانک ملت ۲۴۰ درصد افزایش یافت
نقش کلیدی بانک سپه در تبدیل نفت به ثروت و سرمایه پایدار در کشور
۸ شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس هستند
بانک شهر سردمدار حل مشکلات مدیریت شهری
پیام رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت هفته دفاع مقدس
تمدید تاریخ انقضای کارت‌های هديه بانک قرض‌الحسنه مهر ايران
پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
مجمع افزایش سرمایه بانک سامان برگزار می‌شود
انتصابات جدید در بیمه میهن
بانک گردشگری جزء بانک های سودده در بورس است
صنعت بیمه از بزرگترین مراکز تولید و پردازش اطلاعات کشور محسوب می شود
بانک کارآفرین آماده اعطای تسهیلات ویژه به بخش صنعت و معدن
انعقاد تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس
درگاه های اینترنتی و مشکوک بانک سینا را گزارش کنید
مجمع عمومی عادی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد
فروش اینترنتی بیمه نامه ها با مشارکت شبکه فروش
قرارداد همکاری بین شرکت پارس زیگورات و هایپر استار امضا شد
طنین «وسپهر» در بازار سرمایه
رشد ۴۷ درصدی چکهای واگذاری در موسسه اعتباری ملل
تسهیلات راحت با سامانه تسهیلات هوشمند فرابانک ملت
وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سینا برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره)
تخصیص ۵۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بخش های اقتصادی
پشتیبانی بانک پارسیان از طرح های زیر بنایی و مولد اقتصاد با هدف جهش تولید
جشنواره قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان برگزار می‌شود
برگزاری مجمع فصلی منطقه سه بیمه آسیا
بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از سامانه گردش کار الکترونیک شرکت صرافی کارآفرین
دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه زودتر از موعد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh