طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار از اول آذرماه اجرا می شود

بانک و رسانه : از اول آذرماه ۱۳۹۶ طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد و پاسخگویی مستقیم آنان به مشتریان و کارکنان به مورد اجرا درمی‌آید.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار ، طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد با پاسخگویی مستقیم در راستای تحقق برنامه‌های راهبردی مبتنی برمشتری‌گرایی بانک‌انصار، از تاریخ ‌۱ آذرماه تا ۶ دی ماه، اجرا می شود و در آن معاونین و روسای ادارات‌کل به صورت مستقیم بامشتریان و کارکنان این بانک گفتگوکرده و به سئوالات و ابهامات و شکایات تماس گیرندگان پاسخ می‌دهند.

در اطلاعیه ای که به همین منظور از سوی اداره کل بازاریابی، منتشر شده چنین آمده است که گفتگوی مدیران ارشد بانک با مشتریان در محل مرکز خدمات مشتریان با شماره تماس ۰۹۶۳۰۰ و براساس جدول زیر انجام می شود. شایان ذکر است که این برنامه به مدت ۳ سال است که با اهداف پاسخگویی شفاف‌تر وموثرتر، مطرح شدن انتظارات و انتقادات مشتریان و رفع مشکلات و مسائل مبتلابه آنان اجرامی شود.

 

نوشته شده در تاریخ : ۹۶/۰۸/۲۵
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
اجرای ۶۵۸ طرح اشتغال زایی مددجویان کردستان با تسهیلات بانک ملی ایران
آغاز” سه شنبه های پاسخگویی” در بیمه رازی
بیمه آسیا؛ یک گام به جلو با عملکردی ستودنی
اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در موسسه اعتباری ملل
جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین آغاز شد
نرخ حق‌الوکاله بانک شهر در سال۱۴۰۰ اعلام شد
همکاری بیمه سرمد و کمیته امداد برای حمایت از ۷۷۰۷ طرح اشتغال‌زایی
دستور رسیدگی سریع مدیرعامل بیمه “ما” به پرداخت خسارت محیط‌بانان زنجانی
نخستین جشنواره فروش بیمه کوثر در سال ۱۴۰۰
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه های اتومبیل
تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره رازمان
پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت در پی کسب رتبه نخست عملکرد مالی
اعلام فروشگاه های محل مصرف کارت اعتباری سهام عدالت
تقدیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مديرعامل بانک مهر
امکان دریافت استعلامات اداری با نرم افزار فام موسسه ملل
پرداخت غیرحضوری خسارت عمر زمانی بیمه کوثر
حمایت بانک آینده از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان خوزستان
رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالای ایران
اعطای تسهیلات بانک دی به جامعه ایثارگری افزایش می‌یابد
تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیرعامل بانک سپه به دلیل کسب رتبه برتر در بهینه سازی شبکه شعب
بررسی مجدد محاسبات احکام جدید مستمری بگیران سایر سطوح( غیر حداقلی بگیران) به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا تمدید شد
نمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر
مهمترین اقدامات بیمه مرکزی در سالی که گذشت
گروه مالی دی بازوی قابل اتکای بانک در سودآوری است
نخستین جلسه دیدار مدیران اعتباری بانک با فعالان اقتصادی در سال جدید
حمایت ٨٨٠٠ میلیاردی بانک صادرات ایران از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا
تمدید جشنواره بهار موبایل بانک سامان
بانک پاسارگاد بهار ۱۴۰۰ را با صدرنشینی در ارزش بازار سهام آغاز کرد
“وملل” با ثبت تراز مثبت۱۰۵۷ هزار میلیارد تومان پرونده ۹۹ را بست
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh