
بانک و رسانه : از اول آذرماه ۱۳۹۶ طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد و پاسخگویی مستقیم آنان به مشتریان و کارکنان به مورد اجرا درمیآید.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار ، طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد با پاسخگویی مستقیم در راستای تحقق برنامههای راهبردی مبتنی برمشتریگرایی بانکانصار، از تاریخ ۱ آذرماه تا ۶ دی ماه، اجرا می شود و در آن معاونین و روسای اداراتکل به صورت مستقیم بامشتریان و کارکنان این بانک گفتگوکرده و به سئوالات و ابهامات و شکایات تماس گیرندگان پاسخ میدهند.
در اطلاعیه ای که به همین منظور از سوی اداره کل بازاریابی، منتشر شده چنین آمده است که گفتگوی مدیران ارشد بانک با مشتریان در محل مرکز خدمات مشتریان با شماره تماس ۰۹۶۳۰۰ و براساس جدول زیر انجام می شود. شایان ذکر است که این برنامه به مدت ۳ سال است که با اهداف پاسخگویی شفافتر وموثرتر، مطرح شدن انتظارات و انتقادات مشتریان و رفع مشکلات و مسائل مبتلابه آنان اجرامی شود.





- طلا از محدوده پایین تکان نخورد
- زمان واریز و برداشت یارانه نقدی دی ماه ۹۶ اعلام شد
- صدور کارت شهروندی در شش شهر بزودی
- سی و ششمین قرعهکشی جوایز حسابهای پسانداز بانک ملی ایران برگزار شد
- فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار با سود ۲۰ درصد در شعب بانک سینا
- «آقای فرش ایران» هفته جاری رونمایی می شود
- برگزاری نخستین سمینار تخصصی چشم انداز پروژه های فراساحلی با همکاری بانک ملت
- راه اندازی مرکز تبادل اطلاعات بین بورسی IEU در بورس کالای ایران
- جشنواره نوروزی سفور با عیدانه های تاپ آغاز شد
- اهدای اعضای بدن فرزند کارمند بانک سپه به ۷ بیمار جان دوباره بخشید