عملکرد برتر بیمه‌کوثر در پنج‌ماهه نخست سال۹۸

بانک و رسانه :حق‌بیمه تولیدی بیمه‌کوثر در پنج ماهه نخست سال۹۸ با ادامه روند رو به رشد خود نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته، اجرای سیاست زمان‌بندی فروش و رعایت ترکیب مناسب پرتفو، بالغ بر یک‌هزارمیلیارد تومان شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر، در سال۹۸ با رویکرد سوداوری و اصلاح ترکیب پرتفو و نیز جذب بازار رشته‌های غیرثالث توانستیم به اهداف خود در تولید حق‌بیمه دست یابیم، به‌طوری‌که در طی این مدت سهم رشته ثالث و سرنشین ۲۸/۴درصد، سهم رشته درمان ۱۹/۴درصد، سهم بیمه‌های زندگی ۲۱درصد و سهم سایر رشته‌ها ۳۱/۲درصد از کل حق‌بیمه‌های تولیدی را تشکیل داده‌اند.

ابوالفضل آقادادی با بیان اینکه در مدت یاد شده، شرکت بیمه‌کوثر ۴۸۲میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کرده است، خاطرنشان‌کرد: از کل خسارت پرداختی، سهم رشته شخص ثالث و سرنشین ۳۸/۶درصد، سهم بیمه درمان ۲۲/۴درصد، سهم بیمه‌های زندگی ۲۲/۳ درصد و نسبت خسارت شرکت در این مدت ۴۴/۹درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو واحد کاهش داشته است.

وی تاکید بر برنامه‌محوری و برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها به‌منظور دستیابی به اهداف و برنامه‌ها را یکی از عوامل رشد حق‌بیمه تولیدی در این مدت دانست و تصریح‌کرد: دراین دوره شاهد رشد رشته‌های مسئولیت، مهندسی، آتش‌سوزی و بدنه اتومبیل به‌ترتیب با ۶۷۴، ۴۱۹، ۱۲۰ و ۱۱۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم که این مهم حاصل تلاش و مشارکت همه حوزه‌های ستادی و استانی و شبکه فروش بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر با اشاره به اینکه براساس آخرین رتبه‌بندی طرح تحرک استان‌های بوشهر، ایلام، آذربایجان‌شرقی، کردستان و خراسان‌رضوی به ترتیب رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند، گفت: استان‌های زنجان، مرکزی، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌شرقی و خراسان‌جنوبی به‌ترتیب بیشترین رشد فروش و استان‌های زنجان، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌شرقی، خراسان‌جنوبی و همدان به‌ترتیب کمترین نسبت خسارت را در پنج ماهه سال ۹۸ داشته‌اند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۶/۰۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نقاط ضعف و قوت طرح جدید بانکی در مجلس از منظر بانک های توسعه ای
مشارکت خيرخواهانه بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
ارسال مرحله اول کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
برنامه استراتژیک باید در همه اجزای بانک جریان یابد
فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان
ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان
عملکرد درخشان بانک تجارت در گشایش اعتبارات اسنادی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh