بیمه نوین ارائه کرد
فایرپلاس؛ محصولی جامع برای منازل مسکونی

بانک و رسانه: شرکت بیمه نوین محصول جدید خود با نام فایرپلاس، که طرحی جامع برای منازل مسکونی است را رونمایی کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه نوین، این شرکت با بررسی نیازهای روز بیمه‌ای و توجه به موارد قانونی در حوادث منازل مسکونی، محصول تازه خود به نام فایر پلاس را روانه بازار کرد.

محصول بیمه‌ای فایرپلاس خدمتی ویژه برای بیمه‌گذاران بوده که برای نخستین بار از سوی بیمه نوین با هدف پوشش نیازهای روز بیمه­‌ای مالکان و ساکنان ساختمان‌های مسکونی طراحی و ارائه شده است. این محصول، دارای پوشش‌های عمومی بیمه‌نامه آتش سوزی، به‌همراه مسئولیت‌مدنیِ حوادث ایجاده شده در ساختما­ن­‌های مسکونی است.

در بیمه‌نامه فایرپلاس، پوشش‌های بیمه‌ای حوادث سیل و طغیان آب، زلزله و آتشفشان، آتش سوزی، صاعقه، انفجار، طوفان و گردباد، سقوط هواپیما و قطعات منفصله، ریزش سقف ناشی از سنگینی برف و نیز هزینه پاکسازی در اثر این خطرات، ارائه می‌شوند. همچنین این بیمه‌نامه با در نظر داشتن مسئولیت حقوقی مالکان آپارتمان‌ها و منازل، مسئولیت‌مدنیِ مالی آنان در قبال اشخاص ثالث را نیز پوشش می‌دهد. بدین ترتیب خسارات وارد شده به منزل همسایگان بر اثر وقوع حادثه آتش سوزی در محل مورد بیمه نیز تحت پوشش قرار می‌گیرند.

از دیگر خدمات ویژه بیمه‌نامه فایرپلاس می­‌توان به پوشش­های خسارات وارد شده به اتومبیل بیمه‌گذار واقع در پارکینگ بر اثر حوادث یاد شده و همچنین پرداخت هزینه اسکان موقت خانواده (در صورت غیر قابل سکونت بودن محل مورد بیمه) اشاره کرد.

گفتنی است طراحی بسته‌های جامع بیمه‌ای با هدف ارائه خدمات ویژه به بیمه‌گذاران از جمله حوزه‌های راهبردی شرکت بیمه نوین بوده که بر اساس استراتژی ایجاد مزیت رقابتی بر پایه شناخت نیازها و افزایش رضایتمندی مشتریان تحقق یافته است.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۱۰/۱۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
فرآیند فعالسازی رمز پویا بانک توسعه صادرات
بیمه‌آسیا به مسافرین خارج از کشور، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهد
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج
امضای تفاهم نامه بین بانک صنعت و معدن و سایپا
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh