بانک و رسانه : فروش شرکت بیمه کوثر در ۱۰ماهه سال ۹۹ به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان رسید.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، معاونان و مدیران این شرکت با تدوین و دنبالهروی از یک راهبرد هدفمند و بهرهگیری از شبکه فروش توانمند توانستند فروش بیمههای کلان و خرد شرکت را افزایش دهند.
گفتنی است، ارایه خدمترسانی مطلوب و بهموقع و نیز ارتباط مستمر با ذینفعان و کسب رضایت و اعتماد آنها یکی از عوامل موثر در تمدید بیمهنامهها و جذب بازارهای جدید است. همچنین شناسایی فرصتها و تهدیدها و ریسکهای موجود در صنعت بیمه موجب شده است که بیمه کوثر ضریب خسارت خود را نیز تا حد امکان کاهش دهد و در عرصه بیمهگری سوداوری مناسبی را نیز به دست آورد.
با توجه به دستیابی به این فروش مناسب، شرکت بیمه کوثر طی سالهای گذشته توانسته در زمره پنج شرکت برتر بیمه در کشور قرار گیرد و امید است که در آخرین سال از قرن چهاردهم نیز بتواند نمره قابل قبولی را در کارنامه کاری خود ثبت کند.





- زمان واریز و برداشت یارانه نقدی دی ماه ۹۶ اعلام شد
- طلا از محدوده پایین تکان نخورد
- صدور کارت شهروندی در شش شهر بزودی
- سی و ششمین قرعهکشی جوایز حسابهای پسانداز بانک ملی ایران برگزار شد
- فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار با سود ۲۰ درصد در شعب بانک سینا
- «آقای فرش ایران» هفته جاری رونمایی می شود
- برگزاری نخستین سمینار تخصصی چشم انداز پروژه های فراساحلی با همکاری بانک ملت
- راه اندازی مرکز تبادل اطلاعات بین بورسی IEU در بورس کالای ایران
- جشنواره نوروزی سفور با عیدانه های تاپ آغاز شد
- اهدای اعضای بدن فرزند کارمند بانک سپه به ۷ بیمار جان دوباره بخشید