مدیر عامل بانک ایران زمین:
مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه باید به یک دغدغه تبدیل شود

بانک و رسانه: مدیر عامل بانک ایران زمین، همزمان با کلنگ زنی دومین مدرسه این بانک با نام فرزندان ایران زمین در شهرهای سیل زده استان خوزستان گفت: بانکها به عنوان نهادهایی اجتماعی همواره در کنار مردم هستند و اجرای مسئولیت اجتماعی همسو با خواست جامعه و مخاطبین را از اولویت های خود می دانند.

به گزارش بانک و رسانه، کلنگ ساخت دومین مدرسه فرزندان ایران زمین در شهرستان دارخوین استان خوزستان با حضور مدیران ارشد استانی بانک ایران زمین، مسئولان سازمان نوسازی مدارس استان، مسئولان آموزش و پروش و مدیران محلی این شهرستان به زمین زده شد.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت کلنگ زنی دومین مدرسه ای که با حمایت بانک ایران زمین در سال جاری در مناطق سیل زده استان خوزستان ساخته می شود، با اشاره به نقش موثر و اخلاقی بانکها در اجرای مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: بانکها از بدو تاسیس خود همواره اجرای مسئولیت اجتماعی را جزو اولویت های خود قرار داده اند. و این امر سبب شده همواره جزو موسسات پیشرو در اجرای مسئولیت اجتماعی باشند.

وی افزود: در سال جاری یکی از تصمیمات هیئت مدیره بانک ایران زمین ساخت دو مدرسه و یک خانه بهداشت در مناطق سیل زده بود که اقدامات اجرایی آن آغاز و بزودی در اختیار دانش آموزان و مردم منطقه قرار خواهد گرفت.

پورسعید با اشاره به اهمیت مسئولیت پذیری در جامعه گفت: امروز مسئولیت اجتماعی سازمانی و فردی در قبال جامعه و افراد آن باید به یک دغدغه تبدیل شود. این دغدغه کمک خواهد کرد تا فرهنگ مسئولیت پذیری در جامعه رشد و سازمان ها و افرادی مسئول در قبال جامعه پرورش یابند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۱۰/۲۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
فرآیند فعالسازی رمز پویا بانک توسعه صادرات
بیمه‌آسیا به مسافرین خارج از کشور، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهد
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج
امضای تفاهم نامه بین بانک صنعت و معدن و سایپا
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh