مشتریان سامان خدمات بانکی را تلفنی دریافت می‌کنند

بانک و رسانه : با راه‌اندازی مرکز خدمات تل بانک در بانک سامان مشتریان بانک سامان ازاین‌پس برای دریافت خدمات بانکی و کسب اطلاعات لزومی به حضور در شعبه نخواهند داشت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک سامان ، مرکز خدمات تل بانک باهدف تسهیل و تسریع در دسترسی مشتریان به خدمات بانکی راه‌اندازی شده است به‌گونه‌ای که آن‌ها را از رفتن به شعبه برای انجام کارهای معمول بانکی بی‌نیاز کند.
این گزارش حاکی است مشتریانی که رمز تلفن‌بانک خود را از شعبه دریافت کرده‌اند ازاین‌پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شعب سامان و فقط از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان مرکز خدمات تل بانک ضمن دریافت و کسب اطلاعات خدماتی مانند افتتاح سپرده جدید، انتقال وجه سپرده‌ای، انتقال بین‌بانکی، انتقال وجه باکارت، مسدودی کارت، مسدود کردن و ثبت مبلغ چک‌های صادره و… را انجام دهند.
بر اساس این گزارش ورود اولیه و استفاده از خدمات درگاه ت تِل‌بانک نیازمند ورود شماره مشتری و رمز تلفن‌بانک ( رمز اول تلفن‌بانک) از سوی مشتری است که از طریق صفحه‌کلید تلفن امکان‌پذیر است.
گفتنی است تمامی خدمات درگاه تِل‌بانک پس ورود صحیح شماره مشتری و رمز اول تلفن‌بانک به مشتری ارائه می‌شود؛ اما اجرای نهایی برخی از خدمات تِل‌بانک و در مرحله تأیید، مستلزم ثبت رمز دوم تلفن‌بانک یا رمز دوم کارت توسط مشتری است.
علاقه‌مندان به استفاده از این خدمات می‌توانند در روزهای اداری از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۱۱/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
برگزاری همایش روسای شعب استان گیلان بانک ایران زمین
برنامه های بورس کالای ایران در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
٦٠٠٠ میلیارد ریال اعتبار ویژه بانک آینده برای مناطق سیل زده
امکان مشارکت در پویش ملی کمک به هموطنان سیل زده با ملی فاند بانک ملی ایران
حضور بانک ملت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه
حضور فعال و گسترده بیمه ایران در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
حضور فعال بیمه دانا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه بانک کارگشایی
اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال ۱۳۹۸
انسجام بیمه گران زمینه ساز رشد و شکوفایی این صنعت خواهد شد
راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر
بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
خرید شارژ تلفن همراه با تکانک
رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان
نرخ حق‌الوکاله پست‌بانک در سال ۹۸ تعیین شد
آغاز توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی نمایشگاه کتاب پایتخت در شعب و پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر
تمدید مهلت شرکت در جشنواره «پولتو راحت بریز!»
تقدير فتاح از مديرعامل بانك قرض الحسنه مهر ايران
حضور فعال اقتصادنوین در نمایشگاه بانک‌ و بیمه
عملکرد مطلوب بانک پارسیان در بهبود وضعیت مردم در مناطق محروم
​بانک صادرات ایران امسال با «طراوت» به دنبال تحریک تقاضای کل است
عملکرد بی سابقه بانک مهر اقتصاد در حوزه وصول مطالبات
حمایت از هنر ۸۰۰ ساله دارایی‌بافی توسط بانک سامان
بیمه دانا، فعال‌ترین شرکت بیمه در بازنشر اخبار وزارت اقتصاد
بيمه آسيا در دوازدهمین نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه
پرداخت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به ارزش ۱۵۰ هزار ميليارد ريال در سال ۹۸
تازه ترین اخبار از کمک های بانک ملی ایران به هموطنان سیل زده
تسهیلات افق تمدید شد
آمادگی بانک توسعه صادرات برای رونق تولید
کسب رتبه یک توانگری شرکت بیمه “ما” از بیمه مرکزی ج.ا.ا
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh