مشتریان سامان خدمات بانکی را تلفنی دریافت می‌کنند

بانک و رسانه : با راه‌اندازی مرکز خدمات تل بانک در بانک سامان مشتریان بانک سامان ازاین‌پس برای دریافت خدمات بانکی و کسب اطلاعات لزومی به حضور در شعبه نخواهند داشت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک سامان ، مرکز خدمات تل بانک باهدف تسهیل و تسریع در دسترسی مشتریان به خدمات بانکی راه‌اندازی شده است به‌گونه‌ای که آن‌ها را از رفتن به شعبه برای انجام کارهای معمول بانکی بی‌نیاز کند.
این گزارش حاکی است مشتریانی که رمز تلفن‌بانک خود را از شعبه دریافت کرده‌اند ازاین‌پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شعب سامان و فقط از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان مرکز خدمات تل بانک ضمن دریافت و کسب اطلاعات خدماتی مانند افتتاح سپرده جدید، انتقال وجه سپرده‌ای، انتقال بین‌بانکی، انتقال وجه باکارت، مسدودی کارت، مسدود کردن و ثبت مبلغ چک‌های صادره و… را انجام دهند.
بر اساس این گزارش ورود اولیه و استفاده از خدمات درگاه ت تِل‌بانک نیازمند ورود شماره مشتری و رمز تلفن‌بانک ( رمز اول تلفن‌بانک) از سوی مشتری است که از طریق صفحه‌کلید تلفن امکان‌پذیر است.
گفتنی است تمامی خدمات درگاه تِل‌بانک پس ورود صحیح شماره مشتری و رمز اول تلفن‌بانک به مشتری ارائه می‌شود؛ اما اجرای نهایی برخی از خدمات تِل‌بانک و در مرحله تأیید، مستلزم ثبت رمز دوم تلفن‌بانک یا رمز دوم کارت توسط مشتری است.
علاقه‌مندان به استفاده از این خدمات می‌توانند در روزهای اداری از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۱۱/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
حمایت بانک ایران زمین از بهره برداری خط تولید جدید شرکت فولاد اکسین اهواز
حمایت بانک شهر از جشنواره فیلم‌ کودکان و نوجوانان بر محور مسئولیت اجتماعی
کمک ۳۱۳ هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی
بورس کالا ظرفیت معامله کلیه محصولات کشاورزی را داراست
ارائه کارت اعتباری معیشتی به رانندگان فعال حمل و نقل عمومی شهري
صدور نخستین بیمه‌نامه کوثر در دفتر پلیس+۱۰
عقد تفاهم نامه حمایت شرکت آسان پرداخت از فدراسیون دو ومیدانی برای چهارمین سال متوالی (۴ سال حمایت ۴ سال افتخار )
رشد ۳۲ درصدی پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن
همایش نمایندگان بیمه رازی برگزار شد
حمایت بانک سینا از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر
اعضای سامانیوم تسهیلات کارت اعتباری می‌گیرند
با «بله» در سواحل کیش قدم بزن!
تایید صلاحیت معاون مالی بیمه ‌کوثر
اظهار رضایت مدیرعامل ارتباطات سیار از عملکرد بانک ملت
شمارش معکوس برای شرکت در قرعه‌کشی حساب های پس انداز بانک ملی ایران
بانک صادرات ایران بیش از ٤ میلیارد دلار تسهیلات صندوق توسعه ملی پرداخت کرده است
حضور بیمه نوین در نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک
تفاهم نامه همکاری بانک قرض الحسنه مهرایران با سازمان مرکزی تعاون روستایي ايران
راه حل جامع بانک سامان برای پرداخت یارها
گسترش خدمات قرض الحسنه، راهبردی مناسب برای توسعه بخش های زیرساختي و مزيتي کشور
رويداد کارآفريني ويتا برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا نوبت دوم برگزار شد
تسهیل درخرید از مراکز عرضه دام با خدمات بانک شهر
اجباری شدن استفاده از رمز پویا در تراکنش های مبتنی بر کارت از اول شهریور
رضا صدیق به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران منصوب شد
تبریک مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت عیدقربان
نسخه وب اپلیکیشن موبایلت عرضه شد
معامله ۱۱ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران
افتتاح صندوق امانات در دو شعبه بانک ملی ایران
بیمه آسیا خسارت صنایع شیمیایی چسب استحکام را پرداخت کرد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh