مشتریان سامان خدمات بانکی را تلفنی دریافت می‌کنند

بانک و رسانه : با راه‌اندازی مرکز خدمات تل بانک در بانک سامان مشتریان بانک سامان ازاین‌پس برای دریافت خدمات بانکی و کسب اطلاعات لزومی به حضور در شعبه نخواهند داشت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک سامان ، مرکز خدمات تل بانک باهدف تسهیل و تسریع در دسترسی مشتریان به خدمات بانکی راه‌اندازی شده است به‌گونه‌ای که آن‌ها را از رفتن به شعبه برای انجام کارهای معمول بانکی بی‌نیاز کند.
این گزارش حاکی است مشتریانی که رمز تلفن‌بانک خود را از شعبه دریافت کرده‌اند ازاین‌پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شعب سامان و فقط از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان مرکز خدمات تل بانک ضمن دریافت و کسب اطلاعات خدماتی مانند افتتاح سپرده جدید، انتقال وجه سپرده‌ای، انتقال بین‌بانکی، انتقال وجه باکارت، مسدودی کارت، مسدود کردن و ثبت مبلغ چک‌های صادره و… را انجام دهند.
بر اساس این گزارش ورود اولیه و استفاده از خدمات درگاه ت تِل‌بانک نیازمند ورود شماره مشتری و رمز تلفن‌بانک ( رمز اول تلفن‌بانک) از سوی مشتری است که از طریق صفحه‌کلید تلفن امکان‌پذیر است.
گفتنی است تمامی خدمات درگاه تِل‌بانک پس ورود صحیح شماره مشتری و رمز اول تلفن‌بانک به مشتری ارائه می‌شود؛ اما اجرای نهایی برخی از خدمات تِل‌بانک و در مرحله تأیید، مستلزم ثبت رمز دوم تلفن‌بانک یا رمز دوم کارت توسط مشتری است.
علاقه‌مندان به استفاده از این خدمات می‌توانند در روزهای اداری از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۱۱/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
تقدير رییس ستاد اجرایی فرمان امام از بانك پارسيان در پشتيباني مالي برتر طرح هاي اشتغال زاي بركت
پایتخت انرژی، مقصد بیست‌ویکمین سفر استانی مدیرعامل بیمه کوثر
گروه مالی ملت شریک تجاری سرمایه گذاری و توسعه کیش شد
طرح مهر دانا موجب تقویت شاخص‌های اقتصادی کشور می‌شود
خط مشی ها و اولویت های نظام بانکی در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران
افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس مشارکت بانک تجارت
امهال سه ساله بدهی ۷۷ هزار کشاورز توسط بانک کشاورزی
کلنگ زنی دو مدرسه با مشارکت بانک ملی ایران در آذربایجان شرقی
مزایده تمام سهام بانک سپه در شرکت امید
برگزاری مجمع گروه مالی بانک توسعه تعاون
«ملی شو ۲»، محل عرضه تازه ترین دستاوردهای نوین بانک ملی ایران
تقدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمیني (ره) از بانک قرض الحسنه مهر ايران
موسسه کوثر حاصل تفکر پيشکسوتان نظام بانکي و نخبگان جوان است
سرمایه گذاری بانک ملی ایران در صنعت آذربایجان شرقی
بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران از روابط عمومی بانک پارسیان
بانک صادرات ایران همچنان در کنار مردم سرپل ذهاب خواهد ایستاد
نرخ حق الوکاله بانک سپه برای سال ۱۳۹۸ سه درصد تعیین شد
تامین مالی پروژه با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و بانک ملت
تفاهم نامه بیمه آسیا و خانه صنعت،معدن و تجارت
اعلام روزها و ساعات کاری شعب کشیک بانک آینده
منابع انسانی مهمترین عامل کسب برترینسبت به رقبا است
با بانک ملی ایران در ارتباط باشید
اقتصاد مقاومتی با مقاوم سازی راهبردی ساختارها و نهادهای جامعه و توانمندسازی مسئولین و مردم میسر می شود
تجارت مشتریان، اتاق فکر مشتریان بانک تجارت
پرداخت ۴۸ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
برگزاری گردهمایی سراسری مسئولین شعب مشهد و دوایر ستادی بانک ایران زمین
رمز یکبار مصرف از اول سال آینده در بانک‌ صادرات ایران عملیاتی خواهد شد
تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان البرز با حضور مدیران بانک ایران زمین
عملکرد قابل قبول بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی
۱۷۰ درصد رشد تسهیلات بانک توسعه صادرات اصفهان برای حمایت از صادرات
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh