بانک و رسانه: بانک ملی ایران از مشتریان و کاربران سامانه های اینترنتی خود خواست نسبت به سوء استفاده های احتمالی که به صورت تلفنی یا آنلاین صورت می گیرد هوشیار باشند.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با وجود امن بودن این سامانه ها، اما برخی سودجویان به بهانه های مختلف تلاش می کنند کدهای اعتبارسنجی و یا رمزهای یکبار مصرف ارسالی به تلفن همراه مشتریان را دریافت کرده و از آن به نفع خود استفاده کنند.
تماس های تلفنی نامعتبر یا پیام های ارسالی مشکوک در فضای مجازی با عناوینی چون پرداخت هدیه، برنده شدن جایزه ،تماس از طرف برنامه های صداوسیما و اعلام برنده شدن افراد و … می تواند دام کلاهبرداران برای برداشت های مکرر از حساب بانکی مشتریان باشد.
بانک ملی ایران ضمن هشدار مجدد در این باره، از همه کاربران سامانه های این بانک خواست از پاسخگویی به خواسته های افراد مشکوک و ارایه هرگونه اطلاعات هویتی و بانکی به صورت تلفنی خودداری کرده و در صورت لزوم آن را با پلیس در میان بگذارند.





- زمان واریز و برداشت یارانه نقدی دی ماه ۹۶ اعلام شد
- طلا از محدوده پایین تکان نخورد
- صدور کارت شهروندی در شش شهر بزودی
- سی و ششمین قرعهکشی جوایز حسابهای پسانداز بانک ملی ایران برگزار شد
- فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار با سود ۲۰ درصد در شعب بانک سینا
- «آقای فرش ایران» هفته جاری رونمایی می شود
- برگزاری نخستین سمینار تخصصی چشم انداز پروژه های فراساحلی با همکاری بانک ملت
- راه اندازی مرکز تبادل اطلاعات بین بورسی IEU در بورس کالای ایران
- جشنواره نوروزی سفور با عیدانه های تاپ آغاز شد
- اهدای اعضای بدن فرزند کارمند بانک سپه به ۷ بیمار جان دوباره بخشید