عضو هیات مدیره:
همدلی و آینده نگری راز موفقیت بانک ملی ایران در تمامی پروژه های نظام بانکی بوده است

بانک و رسانه: عضو هیات مدیره به همراه مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران از «کارگروه کمپین ۶۰» مستقر در اداره کل روابط عمومی بانک بازدید کردند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این کارگروه متشکل از مدیریت عملیات بانکی، بازرسی و حسابرسی، اداره کل توسعه سیستم ها، اداره کل شبکه و زیرساخت، اداره کل اطلاعات بانکی، اداره کل سازمان و روشها و اداره کل روابط عمومی و به منظور بررسی راهکارهای افزایش انگیزه میان مشتریان برای استفاده از رمز یکبار مصرف جهت افزایش امنیت حساب ها و فرهنگ سازی این اقدام، تشکیل شده است.

عضو هیات مدیره بانک در این بازدید با اشاره به لزوم استفاده از رمز یکبار مصرف در تراکنش های غیرحضوری، این روش را تضمینی برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی خواند.

مسعود خاتونی همچنین با تاکید بر این که از ابتدای دی ماه، استفاده از رمز دوم یکبار مصرف الزامی است، ادامه داد: ممکن است تغییر فاز از رمز ثابت به رمز یکبار مصرف با چالش هایی همراه باشد، اما در نهایت این اقدام به نفع مشتریان است و امنیت حساب آنها را تضمین خواهد کرد.

خاتونی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط این کارگروه افزود: بانک ملی ایران در سال های اخیر سهم بسزایی در تغییر ذائقه مشتریان نظام بانکی داشته و در فرهنگ سازی این اقدامات هم، همدلی و آینده نگری تمامی کارکنان بانک، توانسته تصاویر زیبایی از کارهای بزرگ را به تصویر بکشد.
وی ادامه داد: همدلی و آینده نگری راز موفقیت بانک ملی ایران در تمامی پروژه های نظام بانکی بوده است.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی اعضای کارگروه کمپین ۶۰ تاکید کرد: موفقیت تمامی اقدامات انجام شده دراین کارگروه منوط به دو شرط همدلی بخش های ستادی و همراهی با نیروهای متعهد صف است.

سعداله عیسی زاده اضافه کرد: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین و اصلی ترین بانک کشور قطعا بار اصلی این فرهنگ سازی را عهده دار است و برای افزایش امنیت مشتریان نظام بانکی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

شایان ذکر است در این بازدید نادر اکبری وند، رئیس اداره کل روابط عمومی، گزارش جامعی از اقدامات انجام شده و سیاست ها و پلن های عملیاتی پروژه فرهنگ سازی رمز یکبار مصرف را برای مدیران بازدید کننده ارائه نمود.

عضو هیات مدیره و مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران در حاشیه این بازدید با حضور در محل واحد ارتباط مردمی از روند پاسخگویی به سوالات مشتریان نیز اطلاع یافتند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۹/۲۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
تایید صلاحیت موسی رضایی به عنوان عضو جدید هیات مدیره بیمه دانا
رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک سینا در نسخه ios
موبایلت جایگزین سامانک می‌شود
موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است
وام ۱۰ میلیونی بانک سپه به سیل زدگان
وصول مطالبات، مهمترین عامل تجدید منابع مورد نیاز برای رونق تولید
آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
فرآیند فعالسازی رمز پویا بانک توسعه صادرات
بیمه‌آسیا به مسافرین خارج از کشور، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهد
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج
امضای تفاهم نامه بین بانک صنعت و معدن و سایپا
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh