مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت:
همراه بانک و همراه پلاس بانک ملت در کشور بی مانند است

بانک و رسانه : مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت اظهار داشت: همراه پلاس ملت از بُعد خدمات و نوع سرویس در ایران بی مانند است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملت، هادی سپانلو درحاشیه نمایشگاه الکامپ و در گفت و گوی اختصاصی با واحد خبر روابط عمومی، با اشاره به برنامه های کلان این بانک در حوزه خدمات نوین، اظهار داشت: فاز اول پروژه همراه پلاس ملت مورد بهره برداری قرار گرفته و به زودی فازها و نسخ بعدی آن رونمایی و ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به جابه جایی وجه به وسیلهQRکد در سامانه همراه پلاس ملت، تصریح کرد: حجم دانلود سامانه جدید همراه بانک در روزهای نخستین آن و سوالاتی که مشتریان درباره خدمات جدید این سامانه از مرکز تماس پرسیده اند نشان می دهد که مشتریان به روز و با محصولات بانک ملت، همگام هستند .

سپانلو با اشاره به خدمت جدید همراه پلاس در زمینه پرداخت قبوض پارکینگ با استفاده از کیف پول، گفت: این خدمت در فاز اول با ۵ پارکینگ تا چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید .

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت با بیان این نکته که همراه بانک جدید بیش از ۱۲۰ خدمت و قابلیت دارد گفت: هم اکنون بیش از دو و نیم میلیون نفر از خدمات نسخه جدید همراه بانک استفاده می کنند.

وی در زمینه توسعه آتی سامانه همراه بانک ملت افزود: خدمات جدید این بانک شامل اپلیکیشن همراه بانک مبتنی بر ساعت های هوشمند در سیستم های اندروید وIOS، امکان استفاده از سرویس صوت (voice) جهت فراخوانی سرویس ها و همچنین ارسال پیامک به ذینفع/گیرنده حواله با شماره تلفن همراه مشتری تا پایان سال جاری در دستور کارقرار دارد .

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت با اشاره به بهره برداری از دومین محصول تجاری بانک به نام سپان که از قبل آماده بوده و با قوانین بانک مرکزی همسو شده است، خبرداد و گفت: بیش از ۶۵۰۰۰۰ دستگاه کارتخوان بانک ملت به روز رسانی شده و کاربران قادر خواهند بود که این خدمت را از طریق همراه بانک ملت دریافت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که تبلیغات این خدمت به زودی آغاز شود.

به گفته سپانلو، خدمت سپان این امکان را فراهم می سازد تا مشتریان با استفاده از قابلیت NFCگوشی های هوشمند خود و بدون نیاز به حضور کارت بانکی از کارتخوان های بانک ملت خرید کنند. این کار به این صورت انجام می شود که با نزدیک کردن گوشی به کارتخوان بانک ملت، کارتخوان فعال شده و سپس عملیات پرداخت صورت می پذیرد.

وی با بیان این نکته که رونمایی از سایت جدید بانکداری اینترنتی بانک ملت نیز یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام است که طی روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید افزود: در بانکداری اینترنتی جدید، صفحات اینترنتی به طور کلی تغییر کرده و ویژگی های جدیدی اضافه شده است که در فاز اول به صورت داخلی برای کارکنان بانک و پس از دریافت نقطه نظرات، در اواسط شهریور برای مشتریان راه اندازی و تا آبان ماه محصولات و خدمات جدیدی به آن اضافه خواهد شد .

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت از دیگر خدمات نوین این بانک، به ملت کارت اشخاص حقوقی اشاره کرد و ادامه داد: جامعه هدف این محصول شرکت ها، موسسات و سازمان هایی خواهند بود که می خواهند وجوهی را در اختیار مامورین خرید و یا سایر افراد برای انجام امور مختلف قرار دهند. این کارت به حساب اصلی موسسه متصل بوده و مسوول ذیربط قادرخواهد بود مبلغ مورد نظر را طوری تنظیم کند که مامور خرید و یا فرد استفاده کننده صرفاً آن را در زمان مشخص و مبلغ مورد نظر و در مکان معین مورد استفاده قرار دهد. درواقع کنترل تنخواه ها و فرآیند خرید و خرج کردن وجوه مدیریت خواهد شد .

سپانلو از افتتاح سامانه مدیریت حساب های قرض الحسنه محلی و خانگی خبر داد و افزود: متقاضیان می توانند از خدمات فوق در قالب نرم افزار جامع تحت وب، بدون نیاز به خرید هیچ سیستم اضافی استفاده کنند.

وی همچنین از دستگاه خود دریافت خودپرداز بانک ملت به عنوان یکی از خدمات نوین بانک ملت نام برد و اظهار داشت: این دستگاه تا پایان مرداد ماه به صورت پایلوت در سه نقطه که پول گذاری دستگاه خودپرداز زیاد است نصب می شود و تا پایان سال نصب و راه اندازی ۵۰ دستگاه در دستور کار قرار دارد .

به گفته وی، از طریق این دستگاه همان پولی که از سوی دستگاه از مشتری دریافت می شود به صورت مجدد به مشتریان دیگر پرداخت می شود .

مدیر امور طرح و برنامه ، درخصوص بانکداری دیجیتالی اظهار داشت: اساس و مبنای اصلی مفهوم بانکداری دیجیتالی بر سه رکن  آنالتیک اطلاعات مشتریان ، بهبود تجربه مشتریان و ارایه خدمات مطلوب در کانال های مورد نظر متقاضیان است.

وی تاکید کرد: برای حرکت به سمت بانکداری دیجیتالی ضروری است تا زیرساخت های آن فراهم شود. در این خصوص پروژه طراحی و تولید سامانه متمرکز جدید (corebanking۲) بانک ملت در دستور کار قرار دارد .

وی افزود: در این پروژه به معماری سرویس گرا (SOA)open API, یا با بانکداری باز ،omni chanel( یکسان سازی کانال ها ) وcloud computing ( توجه به زیر ساخت ها ) دقت شده است .

سپانلو اظهارامیدواری کرد که از سامانه متمرکز جدید بانک ملت تا پایان سال بتوان استفاده کرد .

به گفته وی، علاوه بر این ایجاد و توسعه کانال بانکداری اجتماعی (social banking) به عنوان یکی از زیر مجموعه های بانکداری دیجیتالی نیز در دستور کار قرار دارد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۵/۱۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                     
آخرین اخبار
رشد سهم تعاونی های حوزه پتروشیمی در معاملات بورس کالا
راهکارهای توسعه سودآوری بانک ملی ایران در بازار بانکی بررسی شد
حضور گروه مالی سامان در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش
۶۴ درصد زندانیان آزاد شده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران سرپرست خانواده هستند
در بيست و ششمين شماره ماهنامه شميم کوثر بررسي شد
حضور بيمه آسيا در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ،بیمه و خصوصی سازی
حضور فعال بیمه تجارت نو در نمایشگاه بورس،بانک و بیمه
تجلیل وزارت کار از روسای ادارات شعب بانک توسعه تعاون
تحریم‌ آمریکا تاثیری در فعالیت‌های بانک پارسیان ندارد
پیروزی های قاطع بانک ملت در مسابقات فوتسال جام ولایت
تقدیر از همیاری بانك مركزی و شبكه بانكی با روشندلان
بانک صادرات ایران با «سپهر دانش» بانکداری را به مدارس برد
برگزاری گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد بانک ایران زمین
نگران رسید کاغذی تراکنش های بانک ملّی ایران نباشید
خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد
حسین حسینی در حکمی به عنوان قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا منصوب شد
گزارش برنامه های بانک تجارت در روز جهانی غذا
اعلام برندگان جشنواره های باشگاه مشتریان بانک سپه
پخش زنده مراسم قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک‌انصار ازصفحه رسمی اینستاگرام
همراهی همه جانبه بانک ملت با زائران راهپیمایی اربعین حسینی
اسپانسری بانک بزرگ بورسی در فیلم جدید پرویز پرستویی
بیمه سامان کودکان را با مفهوم بیمه آشنا می‌کند
​تقدیرانجمن نابینایان کشور از مدیرعامل بانک صادرات ایران
بانک پارسیان بانک پیشرو در حوزه دانش بنیان است
فروش یونیت صندوق در شعبه تمام دیجیتال بانک ایران‌زمین
حمایت گسترده بانک شهر از ایده‌های برتر و تعامل با دانشگاه‌های سراسر کشور
ارتباط مستقیم تلفنی با معاون مالی و اقتصادی بانک شهر
عملکرد شرکت های خصوصی بیمه ای قابل تحسین است
فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین
اجرای طرح مهر زرین در بانک قرض الحسنه مهر ایران با پرداخت تسهیلات۴۰۰ ميليون ريالی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh