برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران:
همه سعی ما بر این است که بدون وقفه خدمات بانکی را به نحو مطلوب ارائه نماییم

بانک و رسانه : برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور ،سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی به اتفاق موسی اسلامیان رئیس و دیگر مسولان اداره امور شعب استان البرز، از شعب آسیب دیده در جریانات و رویدادهای اخیر در سطح استان البرز بازدید و از نزدیک در جریان میزان خسارات وارده و اقدامات بازسازی ، نوسازی و راه اندازی مجدد شعب یاد شده قرار گرفتند .

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،عضو هیات مدیره بعد از بازدید از شعب مذکور ، با حضور در شعبه ممتاز جهانشهر با مسئولان ، همکاران و تنی چند از مشتریان دیدار و گفتگو کرد . وی در این دیدارضمن دادن اطمینان خاطر به مشتریان اظهار داشت: قطعا بانک ملی ایران پاسخگوی اعتماد مردم خواهد بود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و همه سعی ما بر این است که بدون وقفه و در سایر شعب در سطح استان ، خدمات بانکی را به نحو مطلوب ارائه نماییم .
ایشان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های همکاران ، از آنها خواست که با شکیبایی و حسن برخورد پذیرای مشتریان بوده و در جهت استفاده از خدمات نوین و الکترونیکی به مشتریان تلاش کنند تا مشتریان بدون ضرورت حضور در شعبه ، خدمات خود را در کمترین زمان و به نحو مطلوب دریافت نمایند .

همچنین عضو هیات مدیره بانک در ادامه سفر خود به استان البرز، در نشست هم اندیشی اداره امور شعب این استان که با شرکت مسئولان، کارشناسان و تعدادی از همکاران اداره امور شعب استان برگزار گردید ،حضور یافت .

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۹/۰۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
سود سهام شرکت «سیمان‌خزر» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود
حضور بیمه سرمد در نمایشگاه صنایع دستی بیرجند
کارشناسان بیمه آسیا از پرداخت خسارت جعلی در زابل جلوگیری کردند
تمامی صادرکنندگان ممتاز کشوری سال ۱۳۹۸ مشتری بانک توسعه صادرات ایران هستند
نقش کلیدی بانکها در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی در جامعه
فعالسازی رمز پویا از طریق درگاه های بانک سپه فراهم شد
بانک ایران زمین به زلزله زدگان میانه کانکس اهدا کرد
فروش بیمه نامه آتش سوزی بیمه پارسیان با تخفیفات ویژه
امکان فعال‌‌سازي غيرحضوري اينترنت‌ بانک اقتصادنوين
پروژه مرمت کاروانسرای وکیل، تابستان ۹۹ به بهره برداری می رسد
بانک پاسارگاد برای دانش آموزان، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت افتتاح می کند
تمدید مهلت ثبت نام در مسابقه ایده ملت
خدمات دهی به مشتریان بانک سینا متحول می شود
بانک ملی ایران، حامی کسب و کار و تجارت شما
معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌ عمومی برتر
اعطای تسهیلات به زلزله زدگان آذربایجان شرقی در بانک ملت
«ایجاد فرصت» و «ثروت سازی» موسسه ملل در استانها افزایش می یابد
همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد
٢٠٠ میلیون ریال جایزه برای دعوت به استفاده از اپلیکیشن «صاپ»
مقابله با فیشینگ، با اپلیکیشن رمزینه
رونمایی از نسخه جدید نرم افزار همراه “ما “
دانشجویان و دانش آموختگان منشاء تحولات عظیم در بانک ملی ایران بوده اند
مهمترین دغدغه بانک ها ارتقاء امنیت حسابهای مشتریان است
تقدیر رییس جمهور از اقدامات اثر بخش بانک سپه در پروژه ملی ادغام
استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آشنایی مشتریان با نرم افزار “رمز نت”
نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد
روایت رسانه آمریکایی از ایران: زندگی عادی با وجود تحریم‌ها
بیمه رازی در جمع بیمه گران برتر فعال در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)
هشدار بانک ملی ایران درباره پیامک های جعلی فعالسازی رمز یکبار مصرف
شعبه بيمه آسيا در ورامین افتتاح شد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh