پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت سیزدهمین سالروز تأسیس شرکت
پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت سیزدهمین سالروز تأسیس شرکت
بانک و رسانه: دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت سیزدهمین سالروز تأسیس شرکت، پیام تبریکی خطاب به همکاران و شبکه فروش و همه ذی‌نفعان منتشر کرد.

مدیرعامل بیمه کوثر فرا رسیدن ۲۷ مهرماه سالروز تأسیس این شرکت را تبریک گفت و از اراده و عزم راسخ سرمایه های انسانی در تداوم خدمت و تکریم مشتریان تقدیر کرد.

به نام خدای نور و ثمر؛ در شروع پاییز و مهری دیگر، بهار و میلادی را جشن می‌گیریم از جوانه‌های تلاش و کوشش همکاران بیمه کوثر که ریشه‌های آن جان گرفته و استوار است به منت رضایت ذی‌نفعان بیمه کوثر. بر خود می‌بالیم و مسروریم که کوثری هستیم و همواره با توکل بر ایزد منان و توسل به ائمه اطهار و زیر سایه چتر نام ارزشی کوثر در راستای اعتلا و آبادانی ایران و خدمت به هموطنان مان نقش آفرینی می کنیم.

یک سال پرافتخار دیگر با همراهی و همدلی همکاران و شبکه فروش پر تلاش مان در خانواده بیمه کوثر گذشت و برگی از دفتر افتخارات بیمه کوثر ورق خورد.

مفتخرم به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ و منسجم، این روز را خدمت همه آنهایی که در رشد و بالندگی و سربلندی کوثر نقش داشته و دارند تبریک و تهنیت عرض نمایم.

عزیزان در این سال ها سختی های مختلف را به جان خریدند تا نهال کوثر پا بگیرد و اینک در افق پیشرفت ها، دستاوردهایی حاصل می شود که در سیزدهمین سال تاسیس خیر کثیر آن را به نظاره نشسته ایم. اینک ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه و خالصانه شما عزیزان،از خداوند متعال حرکت در مسیر عزت و سربلندی هرچه بیشتر خانواده بزرگ بیمه کوثر را مسئلت دارم.