پیام تبریک مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

بانک و رسانه : روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند.

در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند.
نام گذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آیینه تمام نمای انتظارات مردم از سازمان ها و نهادها عمل می کند ، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان یک سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی ، جایگاه ویژه ای دارد.
تفاهم اجتماعی از دیگر مفاهیم نوینی است که امروزه از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی محسوب می‌شودو پدید آوردن آن به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند تلقی می‌شود. در این میان روابط عمومی می‌تواند با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را ایفا نماید.
روابط عمومی،امروزه بدل به یکی از بخش های حساس و حیاتی سازمان ها شده است. امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد.
اکنون در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است،اهمیت جایگاه روابط عمومی، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت بانک ها به خصوص بانک ملی ایران در عرصه‌های مختلف،مدیون عملکرد موفق روابط عمومی‌ آن است.
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد، به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه همکاران ارجمند روابط عمومی بانک در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۲/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
استقرار مدیریت ریسک در صنعت بیمه زیرساخت حاکمیت شرکتی است
حمايت کوثر از انجمن اوتيسم کاشان
قدردانی از بانک سامان در همایش ملی تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌پذیر اجتماعی
پيام قدرداني بانك آينده از مشتريان خود
آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی ایران
حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود
اقتصاد پویا و مولد در سایه صلح جاری است
وظیفه بانک توسعه تعاون ارائه خدمات به تعاون گران است
بیمه دانا خسارت زیاندیدگان بازارچه مرزی نقده را پرداخت می‌کند
باجه بانک سینا در یاسوج به بهره برداری رسید
اجرایی شدن طرح عقیق بانک‌انصار با سقف ۱۰ میلیارد ریال
اسامی برندگان پویش یک قطره کمتر بانک ایران زمین
قهرمانی تیم تنیس روی میز جانبازان موسسه ملل
شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد
اختصاص۵۳۰میلیارد ریال تسهیلات به اشتغال روستایی
راننده محور شدن بیمه شخص ثالث به مفهوم صدور بیمه نامه برای هر راننده نیست
گردهمایی سراسری کارکنان شعب بانک ایران زمین
پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت به صورت ماه‌شمار
حمایت اینستاگرامی دوستداران محیط زیست از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت
استراتژی بیمه “ما”؛ افزایش سودآوری همراه با ارائه هر چه بهتر خدمات
انتخاب مقالات برتر پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه
سهام بانک صادرات ایران، از نقدشونده‌ترین سهام‌ها در بورس است
پرداخت ۴۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
برگزاری همایش هنر، صلح و توسعه پایدار با حمایت بانک شهر
انتصابات جدید در بیمه تجارت نو
موسسه ملل در ۹ ماهه امسال زیان را تبدیل به سود کرد
بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی آراد شهرستان سیرجان با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون
بیمه “ما” در میان برگزیدگان اولین دوره اعطای جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ
تسلط ارزیابان خسارت بیمه ای بر قوانین بین المللی اجتناب ناپذیر است
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh