پیام تبریک مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

بانک و رسانه : روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند.

در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند.
نام گذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آیینه تمام نمای انتظارات مردم از سازمان ها و نهادها عمل می کند ، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان یک سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی ، جایگاه ویژه ای دارد.
تفاهم اجتماعی از دیگر مفاهیم نوینی است که امروزه از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی محسوب می‌شودو پدید آوردن آن به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند تلقی می‌شود. در این میان روابط عمومی می‌تواند با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را ایفا نماید.
روابط عمومی،امروزه بدل به یکی از بخش های حساس و حیاتی سازمان ها شده است. امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد.
اکنون در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است،اهمیت جایگاه روابط عمومی، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت بانک ها به خصوص بانک ملی ایران در عرصه‌های مختلف،مدیون عملکرد موفق روابط عمومی‌ آن است.
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد، به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه همکاران ارجمند روابط عمومی بانک در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۲/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
تصویب صورت های مالی سال ۹۶ بانک ملت در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام
انتصاب در بانک صادرات ایران
با «بله» بدون شماره کارت درخواست پول کنید
رئیس هیات مدیره بانک تجارت پاسخگوی مشتریان
تجلیل بانک دی از ملی پوشان تنیس روی میز
قرض الحسنه؛ ضامن رونق فعالیتهای اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال پايدار
پیام تبریک دکتر صادق به مناسبت روز پزشک
تاکید رئیس حوزه علمیه اهل سنت بندرلنگه و امام جمعه روستای طبل جزيره قشم برحمايت از بانک قرض الحسنه مهرايران
هماهنگی نظارت بربیمه های درمان تکمیلی و بررسی آثار و تبعات تحریم های اخیر بر صنعت بیمه
انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان با صندوق ضمانت صادرات ایران
سپ به سامانه نسیم بانک مرکزی متصل شد
نقش موثر بانک صنعت و معدن در تامین مالی نیروگاه سیستان و بلوچستان
دکتر فرحی: مردم با خیال راحت در بانک‌ها سپرده‌گذاری ارزی کنند
خسارت ۸ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریالی به یک مصدوم توسط بیمه آرمان
برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان بوشهر
کنترل و نظارت از وظایف ذاتی روسای شعب است
صورت‌های مالی سال ٩٦ بانک صادرات ایران تصویب شد
معرفی برندگان جشنواره بزرگ پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری
صدور مجوز برگزاری مجمع بانک ملت
بانک ها ۱۶۷۱٫۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند
لوح یادبود چهارمین همایش ملی کیفیت به بانک انصار اعطاء شد
ارائه خدمات بانک شهر در مراکز عرضه دام پایتخت
تفاهم‌نامه بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی
جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
محدودیت پذیرش چک های غیر صیادی از چهارم شهریور در شعب بانک ملّی ایران
اعلام آخرین مهلت واگذاری چک های غیر صیادی
نگاهی به وضعیت مالی بانک ها/بانک ملت در صدر
برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران بانک قرض الحسنه مهر ایران
بانک سامان به ۱۱۰ هزار مسافر خدمات ارزی ارایه کرد
تقدیر رئیس سازمان بهزیستی کشور از بانک قرض الحسنه مهر ايران
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh