مدیرعامل تاکید کرد:
کارکنان نجیب و پرتوان در سایه ۹۰ سال قدمت، بانک ملی ایران را به اوج رسانده اند

بانک و رسانه : مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: این ساختمان های متعدد و تجهیزات پیشرفته نیستند که به بانک عظمت و شکوه و بزرگی داده اند، بلکه کارکنان نجیب، پرتوان و فعال در سایه ۹۰ سال قدمت، بانک را به اوج رسانده اند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در جمع کارکنان اداره امور شعب استان کردستان بانک ملی ایران با بیان این که امروز وضعیت بانک به نسبت سال های گذشته بسیار مطلوب تر است، گفت: بانک ملی ایران از یک بانک سنتی به یک بانک مدرن و پیشرو تبدیل شده، به طوری که می توان به جرات گفت این بانک در همه شاخص ها در کل نظام بانکی سرآمد است.

وی با تاکید بر این که شرایط امروز بانک نتیجه همدلی و اثربخشی همه کارکنان است، به شرایط ویژه اداره امور شعب استان کردستان اشاره کرد و گفت: در شرایطی که نسبت مطالبات معوق به مانده تسهیلات پرداختی کل نظام بانکی حدود ۱۲ درصد است، این عدد در بانک ملی ایران ۷٫۳ درصد برآورد شده، اما در شعب استان کردستان این رقم ۱٫۸ درصد است.

به گفته حسین زاده، این شاخص بسیار مطلوب نتیجه عملکرد بسیار موثر و کارآمد کارکنان بانک در این منطقه و نیز تعصب مردم استان به بازگرداندن منابعی است که به صورت تسهیلات دریافت کرده اند.

تشریح وضعیت مطلوب بانک در حوزه بین الملل

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به شرایط مطلوب بانک ملی ایران در حوزه بین الملل اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته همه شعب خارجی بانک به سوددهی رسیدند که این برای ما بسیار خوشایند بود.

وی همچنین به ایجاد رابطه کارگزاری با صدها بانک کوچک و متوسط خارجی توسط بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: شرایط به گونه ای است که بانک مرکزی یک کشور اروپایی، از بانک ملی ایران تقاضا کرده شعبه کنونی خود را به یک بانک مستقل تبدیل کند.

پیشروی در حوزه بانکداری الکترونیک

حسین زاده همچنین حرکت بانک ملی ایران از نظام بانکداری الکترونیک به بانکداری دیجیتال را اقدامی بسیار قابل توجه خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام و بله که اکنون در بانک ملی ایران پیاده سازی شده و هر روز هزاران خدمت به مشتریان ارائه می کنند، همپایه بسیاری از بانک های بزرگ و معتبر دنیاست.

وی همچنین اعلام کرد که تعداد کاربران سامانه بانکداری الکترونیک ملی ایران موسوم به بام در مرز سه میلیون نفر قرار گرفته است

او افزود: بانک ملی ایران برای نخستین بار در نظام بانکی کشور خدمتی به نام رمز یک بار مصرف را برای کاربران کارت های بانکی راه اندازی کرده که آنها را برای همیشه از به یاد داشتن و یا نگرانی از لو رفتن رمز کارت بی نیاز می کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که این بانک در مجموع خدمات بانکداری الکترونیک در نظام بانکی حرف اول را می زند، اظهار کرد: بدون شک محصولات تازه بانک در این زمینه مانند کارت سکه، دستگاه های CRS، کش لس ها و کیوسک ها، انقلاب بزرگی در نظام بانکی است.

کمک به آبادانی کردستان

حسین زاده همچنین با تاکید بر این که همه منابع بانک ملی ایران باید در خدمت آبادانی و توسعه کشور قرار بگیرد، گفت: من در دیدار با استاندار و مقامات استانی هم بر این موضوع تاکید کردم و بر آن ایمان دارم.

وی با بیان این که همه منابع استان باید در داخل استان به سرمایه ای برای توسعه منطقه ای تبدیل شود، ادامه داد: امیدواریم شعب بانک ملی ایران در مرزهای نزدیک به استان کردستان نیز توسعه یابد تا به تسهیل تجارت منطقه کمک کند.

توصیه به همکاران

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه با بیان این که بانک مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر مبتنی بر درآمد و هزینه فعالیت می کند، گفت: بانک ملی ایران نیز باید به سمت افزایش درآمدها و کاهش هزینه های غیر ضرور حرکت کند.

وی افزود: صدور ضمانتنامه، اعتبارات اسنادی، فروش کارت هدیه، افتتاح حساب های جاری ویژه و نیز خرید دین، از مواردی است که می تواند برای بانک به خوبی درآمدزا باشد.

او ادامه داد: همه ما باید خدمات کارمزدی را مورد توجه قرار دهیم و از سوی دیگر جذب منابع ارزان قیمت را فراموش نکنیم.

افزایش رفاه کارکنان و بازنشستگان

حسین زاده همچنین توجه ویژه به رفاه کارکنان و بازنشستگان را از اولویت های هیات مدیره بانک خواند و گفت: هیچ جلسه ای در داخل بانک یا در مجموعه نظام بانکی نیست که در آن به موضوع رفاه کارکنان و بازنشستگان پرداخته نشود.

او ادامه داد: بدون شک باید وضعیت گذران زندگی همکاران از آنچه هست بهتر شود.

تاکید بر افزایش درآمدهای بانک

در ادامه این مراسم، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که این بانک از بودجه دولتی استفاده نمی کند، گفت: سازمان ما به صورت درآمد هزینه ای اداره می شود و به همین دلیل باید بر افزایش درآمدهای مشروع و قانونی بانک تاکید داشته باشیم.

وی با تقدیر از خدمات کارکنان اداره امور شعب کردستان تاکید کرد که این منطقه عملکرد مطلوبی در مجموعه بانک ملی ایران داشته است.

وی ادامه داد:شرایط بانک ملی ایران در نظام بانکی ویژه است و تکالیف خاصی برای آن از سوی دولت تعیین شده ، اما با وجود این شرایط اقدامات آن در مجموعه بانکهای کشور زبانزد است.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۲/۲۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
تصویب صورت های مالی سال ۹۶ بانک ملت در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام
انتصاب در بانک صادرات ایران
با «بله» بدون شماره کارت درخواست پول کنید
رئیس هیات مدیره بانک تجارت پاسخگوی مشتریان
تجلیل بانک دی از ملی پوشان تنیس روی میز
قرض الحسنه؛ ضامن رونق فعالیتهای اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال پايدار
پیام تبریک دکتر صادق به مناسبت روز پزشک
تاکید رئیس حوزه علمیه اهل سنت بندرلنگه و امام جمعه روستای طبل جزيره قشم برحمايت از بانک قرض الحسنه مهرايران
هماهنگی نظارت بربیمه های درمان تکمیلی و بررسی آثار و تبعات تحریم های اخیر بر صنعت بیمه
انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان با صندوق ضمانت صادرات ایران
سپ به سامانه نسیم بانک مرکزی متصل شد
نقش موثر بانک صنعت و معدن در تامین مالی نیروگاه سیستان و بلوچستان
دکتر فرحی: مردم با خیال راحت در بانک‌ها سپرده‌گذاری ارزی کنند
خسارت ۸ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریالی به یک مصدوم توسط بیمه آرمان
برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان بوشهر
کنترل و نظارت از وظایف ذاتی روسای شعب است
صورت‌های مالی سال ٩٦ بانک صادرات ایران تصویب شد
معرفی برندگان جشنواره بزرگ پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری
صدور مجوز برگزاری مجمع بانک ملت
بانک ها ۱۶۷۱٫۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند
لوح یادبود چهارمین همایش ملی کیفیت به بانک انصار اعطاء شد
ارائه خدمات بانک شهر در مراکز عرضه دام پایتخت
تفاهم‌نامه بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی
جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
محدودیت پذیرش چک های غیر صیادی از چهارم شهریور در شعب بانک ملّی ایران
اعلام آخرین مهلت واگذاری چک های غیر صیادی
نگاهی به وضعیت مالی بانک ها/بانک ملت در صدر
برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران بانک قرض الحسنه مهر ایران
بانک سامان به ۱۱۰ هزار مسافر خدمات ارزی ارایه کرد
تقدیر رئیس سازمان بهزیستی کشور از بانک قرض الحسنه مهر ايران
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh