گشایش اعتبار اسنادی داخلی توسط بانک پاسارگاد

بانک و رسانه: بانک‌پاسارگاد با گشایش اعتبار اسنادی داخلی، زنجیره‌ی اعتماد را در معاملات تجاری و اقتصادی کامل کرده‌است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، اعتبار اسنادی داخلی، یک ابزار بانکی کارآمد برای تسهیل مبادلات تجاری و نوعی شیوه‌ی پرداخت از طریق سیستم بانکی کشور است. در این روش بانک گشایش‌کننده بنا به درخواست متقاضی (خریدار یا کارفرما) به‌ صورت قطعی و برگشت‌ناپذیر متعهد می‌شود که در قبال تحویل کالا یا ارائه‌ خدمت از سوی ذی‌نفع (فروشنده یا پیمانکار) به متقاضی و ارائه‌ اسناد آن به بانک تعیین‌شده، وجه آن کالا یا خدمات را در سررسید توافق‌شده به ذی‌نفع پرداخت کند. پرداخت وجه به شرطی صورت خواهد گرفت که ذی‌نفع به تعهدات خود عمل کرده باشد.

بر اساس این خبر، بانک پاسارگاد با ارائه‌ خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی، ضمن اعتمادسازی میان طرفین قرارداد، کلیه‌ی شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک را برای خریداران و فروشندگان داخلی فراهم می‌کند. ‌خریداران با استفاده از این خدمات می‌توانند از مزایایی نظیر تأمین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط ایشان برخوردار شوند. همچنین فروشندگان نیز ضمن اعتماد به خریداران از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش اطمینان حاصل می‌کنند.

تسهیل مبادلات تجاری، انعطاف‌پذیری با نیاز مشتری، کارمزد گشایش به مراتب کمتر از سود تسهیلات، اطمینان از پرداخت وجه و توجه به کیفیت کالای مورد معامله از مزایای گشایش اعتباراسنادی داخلی است.

شعبه‌های بانک پاسارگاد، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرسwww.bpi.ir آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات هستند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۱۰/۱۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
فرآیند فعالسازی رمز پویا بانک توسعه صادرات
بیمه‌آسیا به مسافرین خارج از کشور، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهد
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج
امضای تفاهم نامه بین بانک صنعت و معدن و سایپا
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh