مدیر استانی بانک ایران زمین:
یادگیری و افزایش سطح دانش دیجیتالی نیاز اساسی کارکنان بانک است

بانک و رسانه: در راستای برگزاری چهارمین دوره همایش سراسری سال جاری روسای شعب استان های مازندران،گلستان وسمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب تحت پوشش در شاخص های مختلف،کارگروه های تخصصی واهداف به دست آمده در خصوص طرح باهم با حضور مدیرامورشعب استان ها، مدیر، معاونین روسای شعب و دوایر استانی برگزار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: در ابتدای همایش سلیم بهرامی مدیریت شعب استان ضمن عرض خیر مقدم حضور مدیر امور شعب استان ها توضیحاتی اجمالی از آمار،عملکرد و وضعیت آموزشی و پرسنلی این استان در مدت زمان سپری شده از سال و اهداف بدست آمده، را بیان کردند.
سپس حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها ضمن عرض سلام و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور سالار شهیدان ابا عبدا… الحسین (ع) و تشکر از زحمات کلیه همکاران در جهت تحقق و پیشبرد اهداف عالیه بانک به معارفه احمد علی خطیبی که به عنوان معاون مقیم در استان مازندران انتصاب شده پرداخته و ضمن تقدیم حکم، برای ایشان در این مسئولیت آرزوی موفقیت داشته و خواستار بکارگیری تمامی دانسته های علمی و تجربی خود جهت پیشبرد اهداف عالیه بانک شد. همچنین خطیبی ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیران عالی رتبه به معرفی خود پرداخت و اعلام داشت امروز مرزکاری ما بانک ایران زمین است و این مرز را باید حفظ نمائیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
در ادامه این همایش حسینی کناروئی بیان کرد: از تولید انگیزه بدون آموزش باید ترسید چرا که ممکن است فرد را به حرکت سریعتر در مسیر نادرست ترغیب کند. وی همچنین مراقبت و دانش را دو بال پرواز دانست که یک نیروی انسانی آموزش دیده و توانمند می تواند با آن تحول ایجاد کند و افزودند: یادگیری و افزایش سطح دانش الکترونیک به عنوان نیاز اساسی کارکنان است زیرا این روند به بهبود «کیفیت زندگی کاری کارکنان» منجر می شود و آنان می توانند به عنوان افرادی متفکر،تحلیل گر و تسهیل گر در سازمان ظاهر شوند و هم برای ساختار و هم برای جامعه مفید باشد.
این مدیرارشد بانک ایران زمین در قسمت دیگر بیانات خود به ارزیابی اجمالی آمار و عملکرد مدیریت شعب استان های مازندران،گلستان و سمنان در زمان سپری شده از سال در مبحث (جذب ،تخصیص ،بازگشت منابع و بانکداری مدرن) و مقدار تحقق اهداف ابلاغی پرداخت، و به تشریح کلی استراتژی اهداف و برنامه های مدیریت امورشعب استان ها در خصوص تشکیل کارگروهای تخصصی اشاره که در قالب”پنج شیوه نامه و کارگروه که سه دسته از آن (بازاریابی و جذب منابع، مصارف و وصول مطالبات ،فن آوری و اطلاعات) در سه سطح مدیریت امورشعب استان ها (سطح یک)، مدیریت منطقه (سطح دو) و شعبه (سطح سه) و دو دسته دیگر (ساماندهی شعب و ساماندهی پرسنلی) در دو سطح مدیریت امورشعب استان ها (سطح یک)، مدیریت منطقه (سطح دو) پایه گذاری و براساس برنامه ای مدون و پویا در حال اجراء است.
وی هدف از تشکیل این کارگروه ها را شناسایی موانع، معایب،کاستی ها، بیان مشکلات و شنیدن دغدغه همکاران و خواسته ها و مطرح نمودن طرح ها،پیشنهادات و سایر عوامل رشد بیان نموده و آن را پل ارتباطی مستقیم فی ما بین امورشعب، مدیریت منطقه و شعبه دانست.
در بخش بعدی این همایش حسینی کناروئی از روسای موفق شعب این مدیریت شامل: شعبه بهشهر،گرگان، چالوس، سمنان و نوشهر به پاس تلاش جهت دست یابی به اهداف ابلاغی و تحقق آن تقدیر بعمل آورد.
در حاشیه برگزاری این همایش کناروئی مدیر امور شعب استان ها با همراهی سلیم بهرامی مدیراستان از شعب منتخب بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با همکاران خواستار تلاش و حساسیت ویژه رؤسا و کارکنان شعب نسبت به افزایش سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز بانک را یادآوری و افزود: افزایش منابع جاری بانک در گرو سرویس‌دهی مناسب به مشتریان است و همکاران باید نسبت به این موضوع حساس‌تر باشند و ابراز داشت سه اولویت امروز بانک یعنی رشد سپرده‌های ارزان ‌قیمت،توسعه بانکداری مدرن و تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری را از اهم وظایف شعب دانست.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۶/۱۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
گروه جهادی بسیج بانک توسعه صادرات به مناطق سیل‌زده اعزام شد
سرپرست اداره پیگیری و وصول مطالبات بانک دی منصوب شد
تسهیلات بانک سینا برای جامعه پزشکی
«ملی شو» راهی به آینده روشن*
بیمه آسیا ۱۰ ماهه ۴۷٫۹۶۳ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد
اعطای ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی در جشنواره سورسامانی
پیگیری سانحه امروز در فرودگاه ماهشهر ازسوی بیمه ایران
انتصاب مديرعامل شرکت خدمات و پشتيباني اقتصادنوين
قطع رمز دوم ایستا از هشتم بهمن‌ماه جاری
١٣ هزار بنگاه کوچک و متوسط از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کردند
بانکداری دیجیتال بانکداری مردم محور است
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم داشتن رویکرد علمی برای پیشبرد اقدامات بانک
سیل مهربانی «بانک مهر ایران» به سیستان و بلوچستان سرازير شد
تایید صلاحیت موسی رضایی به عنوان عضو جدید هیات مدیره بیمه دانا
رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک سینا در نسخه ios
موبایلت جایگزین سامانک می‌شود
موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است
وام ۱۰ میلیونی بانک سپه به سیل زدگان
وصول مطالبات، مهمترین عامل تجدید منابع مورد نیاز برای رونق تولید
آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
فرآیند فعالسازی رمز پویا بانک توسعه صادرات
بیمه‌آسیا به مسافرین خارج از کشور، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهد
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج
امضای تفاهم نامه بین بانک صنعت و معدن و سایپا
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh