آزمون جامع بانکداری کارکنان بانک سینا برگزار شد
آزمون جامع بانکداری کارکنان بانک سینا برگزار شد
بانک و رسانه:آزمون جامع بانکداری کارکنان بانک سینا روز جمعه 24 دی ماه با حضور بیش از 2400 شرکت کننده و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در تهران و مراکز استان های منتخب برگزار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ این آزمون به همت معاونت سرمایه های انسانی و در راستای اجرای برنامه های توسعه ای بانک مبنی بر ارتقاء سطح آگاهی و دانش همکاران در حیطه فعالیت ها در تهران و ۲۹ مرکز آزمون در مراکز استانهای منتخب برگزار شد. کارکنان بانک سینا با مشارکت ۹۴ درصدی در این آزمون، سطح دانش و توان علمی خود را محک زدند.
معاون سرمایه های انسانی بانک سینا با حضور در دانشگاه امیرکبیر محل آزمون همکاران در تهران اعلام کرد: ارتقاء کیفیت علمی سرمایه های انسانی هر سازمان، اصلی ترین عامل توسعه آن سازمان برای رسیدن به موفقیت است. آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد به‌ منظور تدوین و اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، از جمله برنامه‌های بانک سینا است که این آزمون نیز در همین راستا برگزار می شود.
جعفری از مهمترین دستاوردهای آزمون را، لحاظ کردن نتایج و رتبه کارکنان در ارتقاء و انتصاب آنان در بخش های مختلف با هدف ایجاد فرصت برابر و رقابتی عادلانه برشمرد و اظهار داشت: پایش اثربخشی دوره های برگزار شده قبلی، تشویق همکاران به یادگیری جهت ارتقاء سطح دانش و آگاهی خود، رتبه بندی علمی مناطق و ستاد بر اساس میانگین نمرات، تعیین نقاط قابل بهبود جهت برگزاری دوره های آتی در سال ۱۴۰۱ و شناسایی نفرات برتر آزمون جهت حضور در المپیاد بانکی از دیگر دستاورد های آزمون است.
وی در ادامه تصریح کرد: در اجرای فرایند آزمون، با معرفی عناوین کتب، جزوات آموزشی و همچنین ۱۰۰۰ سوال تستی طبقه بندی شده توسط اداره آموزش و مدرسین داخلی بانک، سوالات آزمون به صورت ” محتوامحور” از این مآخذ تدوین و طراحی گردید.
معاون سرمایه های انسانی بانک سینا افزود: امیدوارم بانک سینا در سایه نیروی انسانی توانمند و باانگیزه، بتواند در عمل به وظایف خود در برابر ملت شریف ایران و تامین خواسته ها و مطالبات مشتریان در زمینه خدمات بانکی به ویژه در حوزه محصولات جدید و نوآورانه همچنان سربلند و پرافتخار باشد