اختصاص بسته‌های حمایتی برای سرمایه‌گذاران خاص بانک در پروژه‌های تولیدی و تجاری
اختصاص بسته‌های حمایتی برای سرمایه‌گذاران خاص بانک در پروژه‌های تولیدی و تجاری
بانک و رسانه:قائم مقام بانک گردشگری با اشاره به برنامه این بانک برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تولیدی، تجاری و زیرساختی و راهبرد اتخاذ شده در مسیر حمایت از مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران پروژه‌ها اعلام کرد: مشتری‌محوری راهبرد اصلی بانک گردشگری است و برای سرمایه‌گذاران خاص متناسب با نیازشان، بسته‌های حمایتی درنظر گرفته می‌شود.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، حسین رحمتی گفت: این بانک مشتری محوری را در کنار شعبه محوری قرار داده و به دنبال ایجاد یک کانال ارتباطی متفاوت با مشتریان برای سفارشی‌سازی نیازها بر اساس درخواست‌های آنهاست.
وی افزود: ایجاد کانال‌های ارتباطی بانک گردشگری با مشتریان با هدف تعامل دوسویه است و در این خصوص بازخورد نظرات مشتریان مورد توجه مسئولان بانک قرار می‌گیرد.
رحمتی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها تصریح کرد: بانک گردشگری خدمات خود را به همه مشتریان به ویژه سرمایه‌گذاران در بخش‌های تولیدی و خدماتی در حوزه‌های مختلف اقتصادی به منظور ایجاد اشتغال پایدار ارائه می‌دهد.
وی گفت: بانک گردشگری ارائه بسته‌های حمایتی را بتازگی در قالب تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش برای سرمایه‌گذاران پروژه میکامال کیش ارائه کرد و در نظر دارد مشابه این بسته ها را برای پروژه ها در استان های اصفهان، کرمان و دیگر نقاط کشور اجرایی کند.
رحمتی افزود: حس خوب و تجربه خوب را برای مشتریان و مخاطبان با همین سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی با هدف توجه به درخواست‌های پراهمیت مشتریان ایجاد می‌کنیم زیرا معتقدیم که دوران پیشنهاد دادن یکطرفه بانکها گذشته است.
عضو هیات مدیره بانک گردشگری، بانکداری نوین را مطالبه همه مردم دانست و گفت: این بانک به منظور صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتریان، به راه اندازی بانکداری مجازی به صورت کاملا آنلاین اقدام کرده و به زودی خدمات جدیدی را ارائه خواهد کرد و این احترام و تکریم کسانی است که بانک گردشگری را برای دریافت خدمات بانکی انتخاب کرده‌اند.
خاطرنشان می‌گردد: بانک گردشگری در هفتمین جشنواری کشوری “بانک محبوب من” برای دومین سال پیاپی توانست در بین سه بانک برتر کشور قرار گیرد.