ارائه خدمت ماندگار با تکریم ذی‌ نفعان
ارائه خدمت ماندگار با تکریم ذی‌ نفعان
بانک و رسانه: همکاری، همدلی، همراهی و کارتیمی کارکنان در راستای تکریم ذی‌ نفعان موجب ارائه خدمات ماندگار می‌ شود.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت به مناسبت روز کارمند هم‌زمان به صورت حضوری و برخط با کارکنان استان تهران و سراسر کشور گفت‌وگو کرد و در ابتدا این روز را به تمامی کارکنانی که با فروتنی در خدمت به مردم انجام وظیفه می‌کنند به ویژه همکاران صنعت بیمه و گرانقدر بیمه کوثر تبریک گفت.
ابوالفضل آقادادی در این نشست صمیمی؛ همدلی، همکاری و همراهی کارکنان را عامل موفقیت شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: سرعت، صحت، دقت و تسلط کارکنان بر دانش با بهره‌مندی از فن‌آوری و ایده‌های نوین موجب تعالی و پیشرفت شرکت می‌شود.
وی با بیان اینکه کارمند را با خدمت می‌شناسند، گفت: در شرکت‌های خدمت‌محور باید خدمت همراه با تکریم باشد تا بسترهای رضایت مشتریان درون و برون‌سازمانی فراهم شود.
مدیرعامل شرکت بزرگترین دارایی و سرمایه و نیز مزیت رقابتی شرکت‌ها و سازمان‌ها را داشتن نیروی انسانی توانمند دانست و گفت: نیروی انسانی با بهره‌وری به سرمایه انسانی تبدیل می‌شوند.
آقادادی گفت: چشم‌انداز کلان بیمه کوثر برتری در دو هدف «سودآوری» و «رضایت مشتریان» است و تحقق این اهداف با مدیریت ریسک و جذب بازارهای کم‌ریسک و خرده فروشی در سایه رضایت مشتریان میسر می‌شود و برای رسیدن به این مقصود به مدیریت مسئولانه، پاسخگو، همت و تلاش مضاعف همه ارکان مجموعه بیمه کوثر نیاز است.
وی افزود: امروز محصول باور و اراده و عمل جهادی در شرکت ما در ارزشی‌ترین عبارت‌ها همچون امیدآفرینی، خودباوری، نوآوری، کارجهادی، شایسته‌سالاری، رعایت انصاف، سلامت اداری، پاکدستی، فسادستیزی، صداقت، شفافیت، گره‌گشایی و خیررسانی عینیت یافته است.
مدیرعامل شرکت از تحقق ۳هزار میلیارد تومان فروش و ۶۰۰میلیارد تومان سود سرمایه‌گذاری در پنج‌ماهه نخست سال با تلاش و همت جهادی کارکنان خبرداد و یادآور شد: باید سعی شود به صورت متوازن به موضوعات سین‌های سازمانی «سهام‌داران و خدمت‌گیرندگان»، رشد «سودآوری و سهم بازار»، هوشمندسازی فرآیندها و ارتقای «سیستم‌ها و سامانه‌های اطلاعاتی»، چابکی در «ساختار و سازماندهی منسجم»، «سیاست‌ها و فرهنگ سازمانی ارزشی»، «سنجش و ارزیابی» و به ویژه «سرمایه‌های انسانی» اعم از کارکنان و اعضای شبکه فروش توجه شود.
آقادادی در پایان با تاکید بر این امر که روحیه خدمت‌رسانی از اعماق وجود به مشتریان را باید در بین تمام ارکان سازمانی ترویج دهیم، گفت: فرهنگ ما کوثری و شعارمان را در سال گذشته خیر کثیر قرار دادیم و ان‌شاء‌ا… به حق صاحب نام کوثر، در ادامه، سالی پر از خیر و برکت برای همه مردم ایران باشد.