اقدامات بیمه رازی در توسعه بیمه بسیار تاثیرگذار است
اقدامات بیمه رازی در توسعه بیمه بسیار تاثیرگذار است
بانک و رسانه: مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه نقاشی کودکان خانواده بیمه رازی گفت: اقدامات بیمه رازی در زمینه توسعه بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه با تاکید بر کودکان خانواده بیمه رازی بسیار تاثیرگذار و قابل تقدیر است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، اولین نمایشگاه نقاشی فرزندان خانواده رازی با حضور آقای مصطفی زندی- مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی در ساختمان ستاد بیمه رازی افتتاح شد.
در مراسم افتتاح این نمایشگاه مصطفی زندی- مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با اشاره به تلاش‌های روابط عمومی بیمه رازی در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در سطح جامعه، گفت: بیمه رازی در سال جاری اقدامات تاثیرگذاری در جامعه و صنعت بیمه انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد و از سوی دیگر اقداماتی همچون برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع بیمه تاثیر قابل توجهی در توسعه بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه دارد.
بر اساس این گزارش، این نمایشگاه به همت روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی و با هدف آشنایی هرچه بیشتر فرزندان خانواده رازی با بیمه و فعالیت‌های روزانه والدین آن‌ها برپا شده است.
اولین نمایشگاه نقاشی کودکان خانواده رازی با نمایش بیش از ۱۲۰ اثر به مناسبت روز بیمه ۱۳ آذر از روز گذشته به مدت یک هفته دایر خواهد بود.