بانک دی متحول می‌شود
بانک دی متحول می‌شود
بانک و رسانه: مدیرعامل بانک دی گفت: همان طور که کار جهادی به برگزاری دو مجمع مهم و سخت اما شیرین و موفق طی ۵۰ روز انجامید، ادامه مسیر بانک نیز با همین روحیه و تلاش شبانه روزی به کاهش زیان انباشته، وصول مطالبات معوق، سوددهی و در نهایت تحولی بنیادین منتهی خواهد شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در جمع معاونان، مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت های تابعه این بانک با قدردانی از همه تلاش هایی که باعث شد مجمع عمومی عادی سالیانه ۱۴۰۰ بانک در مهلت قانونی برگزار شود، اظهار کرد: در این مجمع نه تنها به همه سوالات سهامداران پاسخ داده شد، بلکه به خوبی مشخص شد بانک دی ظرفیت حل همه مسائل و مشکلات خود را با اتکا به توان داخلی دارد.

وی  تشکیل کارگروه های متعدد و متنوع برای حل مسائل داخلی بانک، یک ضرورت دانست  و اعلام کرد در مسیر تحولی بانک اقدامات این کارگروه ها می تواند اثر گذار باشد

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر این که همه ارکان بانک باید برای ارتقای جایگاه بانک تلاش مضاعف کنند ادامه داد: با برگزاری موفق مجامع اخیر، اکنون این توقع از بانک ایجاد شده که مشکلات دیرینه را نیز با سرعت و دقت حل کند، بنابراین بانک باید با حداکثر توان، مسیر خود را ادامه دهد.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک دی نیز در این جلسه گفت: اصلاح ساختار مالی بانک دی در اولویت است و همه برنامه ها با این هدف اجرایی خواهند شد.

امیرعباس هاشمی‌نژاد با بیان این که برگزاری موفق مجمع اخیر بانک، افتخاری برای همه کارکنان بود، ادامه داد: همه فعالیت های بانک باید به سودآوری آن منتهی شود و امیدواریم همه اجزای بانک در همین جهت حرکت کنند.