بانک ملی ایران، حامی تولیدات داخلی و رشد صنعت کشور
بانک ملی ایران، حامی تولیدات داخلی و رشد صنعت کشور
بانک و رسانه:معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در بازدید از کارخانه یزد تایر بزرگترین تولیدکننده لاستیک کشور، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، تنها راه نجات کشور را حمایت همه جانبه از صنایع دانش بنیان و توسعه آن بیان کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده در سفر یک روزه خود به استان یزد، ضمن بازدید از کارخانه یزد تایر، بر افزایش تعاملات فی ما بین این شرکت و بانک تاکید کرد و گفت: بانک ملی ایران به عنوان یک زنجیره تامین در کنار تولیدکنندگان خواهد بود.
وی همچنین ضمن بازدید از شعبه ممتاز غدیر، چند شعبه دیگر بانک و مراکز صنعتی استان، با همکاران و مسئولان اداره امور دیدار و گفت و گو کرد.
نجف زاده تغییر در مطلوبیت مانده حساب مرکز را مهم ترین دغدغه بانک عنوان و اظهار کرد: افزایش میزان منابع، مدیریت مصارف و وصول مطالبات از مهم ترین وظایف شعب و نظارت دقیق بر عملکرد پایانه های فروشگاهی، مدیریت بهینه پایانه های ناکارآمد و گسترش درگاه های پرداخت اینترنتی از مهمترین تکالیف ادارات امور است.
وی همچنین ضمن تاکید بر اجرای طرح پیشنهادی ملی بازار در استان یزد به صورت پایلوت برای مشتریان، همکاری همه ارکان بانک در این طرح را ضروری دانست.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور بانک علاوه بر بازدید از صنایع لاستیک یزد، از مجتمع تولیدی کارخانجات کاشی پرسپولیس دیدن کرد.