بانک ملی ایران، مدافع بخش درمان کشور
بانک ملی ایران، مدافع بخش درمان کشور
بانک و رسانه:راه اندازی بیمارستان و کمک به تجهیز بخش درمان کشور طی سال های گذشته، به صورت ویژه مورد توجه بانک ملی ایران بوده است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک، یک بانک مردمی ست و از این رو نگاه آن به مقولات اجتماعی و فرهنگی صرفاً یک نگاه سود محور نخواهد بود و خدمت رسانی و خدمتگزاری به مردم، از اهداف اساسی و محوری بانک ملی ایران محسوب می شود.

حوزه بهداشت و بخش درمان کشور یکی از بخش هایی است که در سالیان گذشته مورد توجه بانک ملی ایران بوده و تعداد قابل توجهی درمانگاه، کلینیک، مراکز درمانی، پزشکی و بیمارستان در سراسر کشور با حمایت های این بانک ساخت، تعمیر و تجهیز شده اند.

تامین نیازهای زیرساختی نظام پیشگیری و بهداشتی و درمان کشور نه تنها باید مختص پایتخت و کلان شهرها نباشد بلکه می توان گفت کفه ترازو باید در شهرها و روستاهای دور دست تر غالب شود و دورترین یا کوچکترین شهر و روستا نیز از این حمایت ها بهره مند باشند که بانک ملی ایران با نگاه به این مهم، علاوه بر ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، تسهیلات اعطایی را نیز بر همین محور پیش می برد.

احداث کلینیک تخصصی ویژه (بیمارستان عشایر)، احداث بیمارستان دورود، احداث بیمارستان کوهدشت، احداث غربالگری و شیمی درمانی، تسهیلات تجهیز دانشگاه علوم پزشکی و موسسه پروتودرمانی باران (بیماران سرطانی) از جمله اقدامات سال جاری این بانک در بخش درمان استان لرستان است.

استان لرستان در بخش های دیگر نیز حمایت هایی مانند تسهیلات به بخش های کشاورزی و واحدهای تولیدی در جهت رونق تولید، تسهیلات احداث مجموعه ورزشی المپیک و… از بانک ملی ایران دریافت کرده است که مجموع آن به چهار هزار و ۸۹۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال می رسد.