برات کریمی: خدمات مطلوب بانکی به ایثارگران اولویت باشد
برات کریمی: خدمات مطلوب بانکی به ایثارگران اولویت باشد
بانک و رسانه:برات کریمی افزود: روسای شعب، موتور محرکه بانک هستند و توانمندی و انگیزه روسا و همکاران شعب موثرترین عامل در تسریع حرکت بانک به سمت اهداف استراتژیک است.

مهم‌ترین عامل موفقیت بانک دی در کاهش ریسک اعتباری اعطای تسهیلات خرد به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران است. مدیرعامل بانک دی در نشستی با حضور روسای جوان شعب تهران که با هدف بررسی عملکرد شعب در جذب منابع برگزار شد، گفت: در دو سال گذشته مدیریت ۳۸ شعبه در تهران و ۱۶ شعبه در سایر استان‌ها به نیروهای جوان بانک سپرده شده است که یکی از مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک هیات‌مدیره در تامین زیرساخت‌های جانشین‌پروری بوده است.

برات کریمی افزود: روسای شعب، موتور محرکه بانک هستند و توانمندی و انگیزه روسا و همکاران شعب موثرترین عامل در تسریع حرکت بانک به سمت اهداف استراتژیک است.

مدیرعامل بانک دی گفت: امروز در آغاز مسیر تحول و شکوفایی بانک دی هستیم و ادامه این مسیر جز با همت و تلاش مستمر تمامی ارکان بانک میسر نخواهد شد.

کریمی اولویت‌بندی و تکریم ذی‌نفعان را مهم‌ترین رویکرد شعب در افزایش رضایتمندی مشتریان دانست و تاکید کرد: جامعه ایثارگری، خانواده معزز شهدا و جانبازان مهم‌ترین جامعه هدف بانک دی هستند که شایسته است با شناخت کامل انتظارات آنها، تکریم و ارائه خدمات مطلوب به این ذی‌نفعان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی میزهای خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران، انعقاد تفاهم‌نامه با پست‌بانک برای تسریع دسترسی خانواده معزز شهدا و ایثارگران به خدمات شعبه‌ای و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به ایثارگران فعال و کارآفرین در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی از مهم‌ترین دستاوردهای بانک دی در تکریم جامعه هدف بنیاد‌شهید است. کریمی ارائه تسهیلات خرد به جامعه هدف را باعث کاهش ریسک اعتباری در بانک دانست و گفت: در دو سال گذشته با تسهیل در فرآیندهای اعتباری بانک در ارائه تسهیلات خرد به خانواده معزز شهدا، گام‌های موثری در مسیر کاهش ریسک اعتباری برداشته شده است و روسای شعب باید فرآیند اعطای تسهیلات به جامعه ایثارگری را در شعب به بهترین نحو ممکن کوتاه و تسریع کنند.

در ادامه این نشست، رئیس هیات‌مدیره بانک، با ابراز خرسندی از تحقق وعده جوان‌گرایی و جانشین‌پروری در بانک دی گفت: هیات‌مدیره بانک در کوتاه‌ترین زمان ممکن با یک تغییر استراتژیک در جایگزینی نیروهای جوان با شناسایی نیروهای جوان مستعد در بانک، سکان هدایت شعب را به نیروهای بدنه بانک واگذار کرد که جواب این اعتماد نیز گرفته شد.