بیمه دانا چک خسارت زلزله‌زدگان استان آذربایجان غربی را تحویل داد
بیمه دانا چک خسارت زلزله‌زدگان استان آذربایجان غربی را تحویل داد
بانک و رسانه: بیمه دانا پس از تسریع در روند رسیدگی به پرونده خسارت‌دیدگان زمین لرزه اخیر شهرستان خوی و روستاهای اطراف آن طی مراسمی، چک خسارت پرونده‌های رسیدگی‌شده‌ی بیمه‌گذاران آسیب‌دیده در این زلزله را به آنان تحویل داد.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در پی وقوع زمین لرزه ۵٫۷ ریشتری روز هشتم بهمن‌ماه امسال که در آذربایجان غربی، به خصوص شهرستان خوی و روستاهای اطراف این استان روی داد چندین گروه کارشناسی مجرب از تهران و شعب همجوار برای امدادرسانی و برآورد خسارات این زلزله به مناطق حادثه دیده اعزام شدند تا امر خدمت‌رسانی و کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده تسریع شود.

شایان ذکر است طی مراسمی که در محل شعبه خوی بیمه دانا با حضور دکتر مشعلچی قائم مقام بیمه مرکزی و دکتر کریمی رئیس سندیکای بیمه‌گران برگزار شد، ضمن ابراز همدلی و همدردی با خانواده‌های آسیب‌دیده از زمین‌لرزه استان آذربایجان غربی، چک خسارت پرونده‌های رسیدگی شده بیمه‌گذاران آسیب دیده در زلزله شهرستان خوی به تعدادی از آنان تقدیم و تحویل شد.
گفتنی است با تلاش و پیگیری شبانه‌روزی کارشناسان بیمه دانا مستقر در شهرستان خوی، تاکنون  بیش از ۱۰ میلیارد تومان خسارت به زیان‌دیدگان این زلزله پرداخت شده است.