تقدیر استاندار هرمزگان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران
تقدیر استاندار هرمزگان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران
بانک و رسانه:«مهدی دوستی» استاندار هرمزگان و مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران و مدیریت شعب استان هرمزگان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در بخشی از متن این تقدیر آمده است:
«توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعالی را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. خرسندیم که به مدد مردان تلاشگر عرصه کار آفرینی، گام های مشترک در راه زدودن غبار بیکاری از سیمای استان و برقراری عدالت اجتماعی برداشته ایم، تردیدی نیست که گشایش افق های نوین در رونق اشتغال و کسب و کار، نیازمند همراهی همیشگی و فعالانه شماست.
اکنون که در این رهگذر با همتی بلند، در کنار همکاران ارزشمند خود، مددیار مجموعه کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان در ایجاد اشتغال برای محرومین و جذب اعتبارات اشتغالزایی بند(ب) تبصره۱۶ سال۱۴۰۰ شده اید، مراتب سپاس خویش را ابراز می نماییم.
امید است در سالی که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی مزین گردیده است همواره در خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید و شاهد زدودن غبار محرومیت از چهره نیازمندان استان باشیم. ان شالله… »