تقدیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرعامل بانک مسکن
تقدیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرعامل بانک مسکن
بانک و رسانه:طی مراسمی با حضور مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران از مدیرعامل بانک مسکن تقدیر بعمل آمد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام لطف الله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران از دکتر محمود شایان، مدیر عامل بانک مسکن به پاس خدمات قابل توجه این بانک به ایثارگران و خانواده شهدا با اعطای لوح تقدیری، تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری بانک و مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت حضور داشتند.

حجت الاسلام ثقفی ضمن اعطای این لوح از توجه ویژه مدیرعامل بانک مسکن به فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و گفت: شاهد ارایه خدمات قابل توجهی به ایثارگران و خانواده معزز شهدا در بانک مسکن هستیم.

در ادامه لوح تقدیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران به دکتر محمود شایان اهدا شد.

در بخشی از متن تقدیرنامه امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرعامل بانک مسکن آمده است:

«تلاش‌هایتان در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای گرانمایه ستودنی و خدمات‌رسانی به خانواده معزز آن‌ها در خور توجه و شایسته تقدیر است. اینجانب از اقدامات موثر جنابعالی در پیگیری امورات ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سازمان مربوطه تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم.»