تقدیر نماینده فروش از خدمات جدید مدیرعامل بیمه رازی
تقدیر نماینده فروش از خدمات جدید مدیرعامل بیمه رازی
بانک و رسانه:نماینده شبکه فروش شعبه آیت الله کاشانی شرکت بیمه رازی، اقدامات دکتر جباری در زمینه ارائه خدمات به نمایندگان را ارزشمند توصیف کرد و گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر چرخش‌های استراتژیک نیاز است تا اختیارات بیشتری در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی، ششمین رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها به میزبانی ساجد صاحباری نماینده شعبه آیت الله کاشانی شرکت برگزار شد.

در این نشست صمیمی صاحباری که در شش ماهه نخست سالجاری جز ۵۰ نماینده برتر شرکت بیمه رازی قرار دارد، از حمایت دکتر جباری در ارائه خدمات بیمه درمان به خانواده نمایندگان شبکه فروش تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه گفت: برنامه‌های شش ماهه نخست سالجاری مدیریت عالی مجموعه باید با جدیت بیشتری پیگیری و اجرایی شود و با توجه به تاکید بر پنج چرخش استراتژیک شرکت به ویژه نماینده محوری نیاز بر آن است تا اختیارات بیشتری به صورت سیستمی در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

این نماینده شبکه فروش با بیان اینکه نیاز است تا تعداد کارشناسان واحد خسارت اتومبیل افزایش یابد، یادآور شد: حضور مدیر روابط عمومی بیمه رازی در محل نمایندگی‌ها بسیار تاثیرگذار است زیرا خواسته و مطالبات نمایندگان بدون واسطه به مدیریت عامل مجموعه منتقل می‌شود.

همچنین در این نشست، دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی بیمه رازی برنامه‌های پیش‌روی روابط عمومی شرکت در راستای ارتباط بیشتر مشتریان نهایی با نمایندگان شبکه فروش با تاکید بر استراتژی نماینده محوری را تشریح کرد و گفت: جلسات یکشنبه‌ها با نماینده‌ها در راستای دریافت نظرات و مطالبات شبکه فروش برگزار می‌شود تا از نقطه نظرات شبکه فروش و میزان تاثیرگذاری استراتژی چرخش شرکت از ستادمحوری به نماینده محوری اطلاعات دقیق دریافت شود.

گفتنی است «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نماینده‌ها حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.