جشنواره میلیاردی برای دارندگان کارتخوان‌های بانک ملی
جشنواره میلیاردی برای دارندگان کارتخوان‌های بانک ملی
بانک و رسانه:جشنواره میلیاردی دارندگان کارتخوان‌های بانک ملی ایران (پذیرندگان پرداخت الکترونیک سداد) از ابتدای دی‌ماه جاری تا پایان سال 1400 ادامه دارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از وابط عمومی بانک ملی ایران، شرکت پرداخت الکترونیک سداد به پاس قدردانی از همراهی پذیرندگان فعال خود، این جشنواره‌ را آغاز کرده است و پذیرندگان جهت شرکت در آن باید حداقل امتیاز لازم (معادل ۱۰۰ امتیاز) را برای ورود به قرعه‌کشی ماهانه کسب کنند.

امتیازات این جشنواره از یک دقیقه بامداد یکم دی‌ماه محاسبه و قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ پذیرنده در پایان ماه‌های دی، بهمن و اسفند انجام می‌شود که براساس آن به هر یک از برندگان قرعه‌کشی ۱۰ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

پذیرندگان برای افزایش امتیازهای خود می‌توانند به ازای هر تراکنش پرداخت قبض و خرید شارژ یک امتیاز، هر تراکنش خرید بالای ۱۰هزار تومان یک امتیاز، هر یک میلیون تومان کارکرد روی دستگاه‌های کارتخوان سداد ۵ امتیاز و با نصب اپلیکیشن ایوا (ارسال عدد ۱ به ۲۰۰۰۴۴۴) ۵۰ امتیاز کسب کنند. مجموع امتیازهای هر پذیرنده باید در طول یک ماه حداقل به عدد ۱۰۰ برسد تا امکان شرکت در قرعه‌کشی ماهانه را داشته باشد.

پذیرندگان می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن ایوا و ورود به منوی «سداد و صد جایزه» یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۰۰*۷۳۷* تعداد امتیازهای کسب شده در هر ماه و جزئیات امتیازهای خود را مشاهده کنند.
لازم به‌ذکر است، قرعه‌کشی ماهانه برندگان به‌صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام سداد به آدرس sadad_co@ پخش می‌شود.