خدمت رسانی بی وقفه شعب بانک ایران زمین در ایام پایانی سال گذشته و تعطیلات نوروزی سال جدید
خدمت رسانی بی وقفه شعب بانک ایران زمین در ایام پایانی سال گذشته و تعطیلات نوروزی سال جدید
بانک و رسانه:در شلوغی و حال و هوایی خریدهای پایان سال و حتی دید و بازدید و سفرهای ایام تعطیل نوروزی مطمئناً یکی از نیازهای هر فردی، دریافت خدمات مناسب بانکی چه بصورت حضوری و چه از طریق عابرهای بانکی می باشد.

به گزارش بانک و رسانه، در چند نوبت مراجعه حضوری و بازدید میدانی می توان به ارائه خدمات بانکی از طریق بانک های دارای مجوز از طریق بانک مرکزی همچون بانک ایران زمین شد، بانکی که هرساله دغدغه مشتریان خود و حتی مشتریان دیگر بانک ها را هم دارد.
حضور فعال کارکنان و مدیران این بانک در شعب و ارائه خدمات بانکی (علیرغم وجود امکانات مطلوب نرم افزاری برای ارائه بانکداری دیجیتال) با حداکثر توان یکی از خصوصیات این بانک بوده که در نوع خود یک ارزش گذاری برای نیازهای مشتریان حتی در ایام تعطیل نوروز محسوب می شود.
شارژ اسکناس های خودپردازهای بانک ایران زمین در سراسر کشور برای استفاده و بهره برداری مشتریان این بانک و مشتریان دیگر بانک ها در تمامی ایام پایان سال و حتی ایام تعطیل و غیر تعطیل نوروز، گواهی برای عملکرد موفق و مناسب این بانک بوده که قطعاً از ذهن مردم فهیم ایران زمین دور نخواهد ماند و در ادامه باعث اعتماد و ترغیب بیشتر آنها می شود.