معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا با بیان اینکه استفاده مؤثر از این فناوری نیازمند نیروهای آشنا با هر دو حوزه بیمه و فناوری است، افزود: ترکیب دانش بیمهای و توان فنی میتواند زمینهساز خلق محصولات نوآورانه و خدمات جدید در بستر دیجیتال شود.
مظهری موسوی اظهار داشت که پس از تکمیل و بلوغ سامانه هوش مصنوعی، نسخههای مشابه آن برای استفاده نمایندگان نیز طراحی و اجرا خواهد شد تا شبکه فروش بتواند با بهرهگیری از تحلیلهای هوشمند، عملکرد خود را در حوزه فروش و ارائه خدمات بهینهسازی کند.
شایان ذکر است بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور، با بهرهگیری از فناوریهای نوین، به دنبال ارائه خدمات دقیقتر، شفافتر و سریعتر است تا ضمن افزایش رضایت بیمهگذاران، جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشروترین شرکتهای بیمهای کشور تثبیت کند.






































