ایشان با تأکید بر نگاه فنی به فعالیت ها افزود: هر ریسکی یک قیمت فنی دارد، بنابراین باید به موقع پول را بگیریم، درست سرمایه گذاری کنیم، بهترین خدمات را ارائه دهیم و در کنار آن خسارت ها را منصفانه ارزیابی و به موقع پرداخت کنیم.
ایشان با اشاره به ضرورت هوشیاری و همراهی شبکه فروش در مسیر حرکت بیمه آسیا، بر لزوم کاهش بروکراسی اداری، تقویت فروش رشته های سودده، ارائه خدمات در روزهای تعطیل، تفویض اختیار بیشتر به نمایندگان و همراهی در وصول مطالبات تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه آسیا ضمن استقبال از پیشنهادهای نمایندگان، از عملیاتی شدن طرح های همچون تشکیل کارگروه های تخصصی، بازنگری در نرخ ها و طراحی محصولات جدید خبر داد و خواستار توجه جدی نمایندگان به فروش بسته های بیمه ای شخص ثالث و درمان در راستای اصلاح پرتفوی شد. وی با بیان اینکه شبکه فروش باید همواره برای بازار ایده های نو و محصولات مشتری پسند داشته باشد گفت: بیمه آسیا با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نوین، توسعه بسترهای IT، طراحی محصولات جدید و … شرایط مساعدی برای رشد شبکه فروش فراهم خواهد کرد.
بنابر این گزارش، پیش از سخنان مدیر عامل بیمه آسیا، اعضای هیأت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی و رؤسای انجمن های استانی نقطه نظرات، مسائل و مشکلات خود را بیان و فرامرز خجیر، عضو هیأت مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت و غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه های اموال در سخنانی راهکارهای لازم درخصوص مسائل و مشکلات نمایندگان را ارائه کردند.






































