فاز ۲ پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت آماده بهره‌برداری است
فاز ۲ پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت آماده بهره‌برداری است
بانک و رسانه:مدیرعامل شرکت ستاره بام کویر اعلام کرد: فاز 2 پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت آماده بهره برداری است و با تکمیل جاده شرقی مسیر دسترسی به آن، در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، رضا اباذری گفت: حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کرمان و حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده امام جمعه بافت به همراه جلالی معاون استاندار کرمان، آراسته و آقاملایی فرمانداران بافت و رابر و همچنین محمدی نماینده شهرستان بافت در مجلس شورای اسلامی از پروژه مذکور دیدن کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه گردشگری قرار گرفتند.
وی افزود: در جریان این بازدید، امام جمعه کرمان و امام جمعه بافت بر تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر فازهای ۲ و ۳ پروژه تاکید کردند و با توجه به نزدیکی مقبره شهدای گمنام به این مجموعه، پیشنهاد کردند با تکمیل مسیر جاده دسترسی به مقبره شهدای گمنام به عنوان یک مجموعه “سیاحتی – زیارتی” هم کارکرد داشته باشد.
وی اضافه کرد: در این بازدید همچنین فرماندار شهرستان بافت برای تکمیل هر چه سریعتر جاده مسیر شرقی، برای دسترسی به فازهای ۲ و ۳ پروژه به ترتیب شامل فودکورت و هتل این مجموعه گردشگری، قول مساعد داد.
اباذری ادامه داد: فاز ۲ این مجموعه شامل فود کورت طبق برنامه زمانبندی به اتمام رسیده و با تجهیز آن توسط شرکت سمگا در آینده نزیک، آماده بهره برداری شده و با شروع عملیات اجرایی جاده شرقی، در تابستان امسال شاهد بهره برداری رسمی فاز ۲ پروژه خواهیم بود.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از فاز ۲ این پروژه برای ۱۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۴۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می شود که عمدتا از نیروهای بومی و محلی خواهند بود.
وی گفت: فاز نخست پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت شامل ساختمان های ویلایی و مسیر جاده دسترسی غربی آن، دی ماه سال گذشته با حضور مقام های عالی گروه عالی گردشگری به بهره برداری رسید. فاز سوم پروژه مذکور نیز شامل هتل چهار ستاره است که طبق برنامه زمانبندی، پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته و اکنون مراحل تکمیل را طی می کند.
اباذری افزود: شهرستان بافت همه ساله پذیرای شمار زیادی از گردشگران داخلی وخارجی است و با وجود ساخت اقامتگاه بوم‌گردی در سال‌های اخیر، هتل و مجتمع گردشگری بافت نقش بسزایی در رونق گردشگری این دیار خواهد داشت.