فعال‌سازی غیرحضوری رمز اول و دوم پویا در سامانه «کیلید» بانک آینده
فعال‌سازی غیرحضوری رمز اول و دوم پویا در سامانه «کیلید» بانک آینده
بانک و رسانه:مشتریان محترم بانک آینده که از سامانه «کیلید» بانک آینده استفاده می‌کنند برای فعال‌سازی رمز پویا نیازی به مراجعه حضوری به شعب و خودپرداز ندارند و می‌توانند به‌صورت غیرحضوری، رمز اول و دوم پویا را در بخش وب سامانه «کیلید»، فعال کنند

بانک و رسانه:مشتریان بانک آینده می‌توانند در سامانه کیلید،از طریق بخش وب سامانه موبایلی کیلید، اقدام کنند.
هم‌چنین این خدمت در سامانه پیشخوان نیز از طریق بخش «سایر خدمات»، منوی فعال‌سازی رمز پویا در دسترس است.
از مزایای این خدمت، حذف نیاز به مراجعه مشتری به شعب بانک یا دستگاه خودپرداز بانک آینده برای فعال‌سازی رمز پویا و دسترسی بدون محدودیت زمان و مکان به خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده است.
مشتریان می‌توانند برای دریافت رمز پویا از طریق سامانه ریما یا پیامک اقدام و هر یک از این روش‌ها را بسته به نیاز خود فعال کنند.
از آن‌جایی‌که عملیات به‌صورت غیرحضوری است، مشتری باید از طریق شماره موبایل خود که در سامانه‌های بانک، تعریف شده تایید هویت شود.
در صورت تطابق، مشتری می‌تواند از سرویس غیرحضوری فعال‌سازی رمز دوم پویا استفاده کند. بدین ترتیب با دریافت و انجام فرآیندهای راهنمایی شده در سایت بانک آینده به نشانی ba24.ir می‌تواند رمز پویای خود را فعال کند.
هم‌چنین، برای نصب سامانه کیلید نیاز به مراجعه به شعبه نیست و از طریق سایت کیلید می‌توان این برنامه را نصب و فعال کرد و دیگر هیچ‌گونه نیازی به حضور در شعب برای فعال‌سازی رمز دوم پویا نیست.