مدیرعامل بیمه آسیا به عنوان مدیر جهادی کشور انتخاب شد
مدیرعامل بیمه آسیا به عنوان مدیر جهادی کشور انتخاب شد
بانک و رسانه:ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺑﺎﺩﻳﻦ، ﻧﺎﻳﺐ ﺭﻳﻴﺲ ﻫﻴﺄﺕمدیره ﻭ مدیرعامل بیمه آسیا در هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی به عنوان مدیر جهادی کشور معرفی و از وی تقدیر شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور با حضور دکتر محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور. تهدادی از مقامات بلند پایه کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا و مدیران برگزیده جهادی از قوای سه گانه کشور، نیروهای مسلح، بخش خصوصی تعاون، در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد.

محسن رضایی طی سخنانی در این همایش، تحول گرایی، ماموریت‌پذیری، جهاد و تلاش را محور اصلی مدیریت جهادی ذکر کرد و تصریح نمود: در مدیریت جهادی بن بست وجود ندارد و فکر و تامل در کنار روحیه و انگیزه انسان‌های دریادل و متفکر باعث می‌شود که بن بست، معنایی نداشته باشد و اهداف و آرمان‌ها دست یافتنی شوند.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب کارآفرینان و تولید کنندگان را افسران جنگ اقتصادی توصیف کرده‌اند؛ گفت: باید در یک شبکه و بستر هم افزا و تعاملی، کارآفرینان ایده ها و راهکارهای ابتکاری را به دولت ارائه دهند و کار به صورت مشترک به پیش برود.