واگذاری شرکت‌ها و خروج از بنگاه‌داری؛ سیاست اصلی بانک ملی
واگذاری شرکت‌ها و خروج از بنگاه‌داری؛ سیاست اصلی بانک ملی
بانک و رسانه: قائم مقام مدیرعامل بانک ملی بر واگذاری شرکت‌ها و خروج از بنگاه‌داری به عنوان یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های بانک ملی ایران تاکید کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در سفر به استان خوزستان که علیرضا صادقی معاون بانکداری جامع، محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور و احمد بهکارمرام رئیس اداره امور شعب استان خوزستان حضور داشتند، ضمن دیدار با مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی استان و بازدید از مراحل تولید در این شرکت‌ها، از شعب غدیر، زیتون کارمندی، امانیه و مرکزی اهواز بازدید و با روسای حوزه‌ها، شعب ممتاز و کارشناسان ستادی اداره امور شعب استان دیدار کرد.

نجارزاده در مراسم عرضه اولیه سهم بانک ملی ایران و بانک صادرات از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس که با حضور مدیران عالی بانک ملی ایران، مدیرعامل شرکت فرابورس، مدیرعامل بانک صادرات ایران، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دیگر مدیران کشوری و استانی برگزار شد، ضمن تاکید بر توانمندی‌های ویژه استان خوزستان در همه زمینه‌ها از جمله محصول استراتژیک نیشکر و صنایع وابسته، سیاست اصلی بانک ملی ایران را واگذاری شرکت‌ها و خروج از بنگاه‌داری عنوان کرد.

محمد‌نور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک نیز در این نشست با اشاره به این واگذاری سهام، تاکید کرد: حمایت بانک ملی ایران از این شرکت و صنایع زیر‌مجموعه کم نشده. امیدواریم با عرضه سهام این شرکت و مشارکت مردم، شاهد شکوفایی بیشتر آن باشیم.

از دیگر برنامه‌های این سفر دیدار با مدیران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و بازدید از مراحل تولید فولاد این شرکت بود که قائم مقام مدیرعامل بانک در این دیدارها به تشریح راهکارهای تامین مالی شرکت پرداخت و آموزش کارگران و انتقال دانش فنی را رمز توسعه پایداری شرکت عنوان کرد.