پاسخ به نیاز بیمه گذار هدف اصلی بیمه رازی
پاسخ به نیاز بیمه گذار هدف اصلی بیمه رازی
بانک و رسانه: مدیرعامل بیمه رازی درک نیاز مشتریان را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیمه گذاران به دنبال افزایش سرعت در صدور و ارائه خدمات بر بستر فناوری هستند و بیمه رازی باید در سال 1401 با تسهیل گری در ارائه خدمات و بهبود روش‌ها پاسخ مناسبی به نیاز مشتریان ارائه کند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری در جلسه هم اندیشی با مدیران استانی بیمه رازی که به صورت برخط و با حضور معاونان و مدیران ارشد شرکت بیمه رازی برگزار شد، گفت: بیمه گذاران در شرایط فعلی و با توجه به سبک زندگی امروزی به دنبال دریافت خدمات با کیفیت در مدت زمان کوتاه هستند.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: با توجه به تفکر حاکم بر جامعه در زمینه دریافت خدمات، شرکت بیمه رازی باید برنامه ریزی و اهداف خود را با توجه به نیاز مشتری مبنی بر صدور و پرداخت خسارت در اندک زمان ممکن طراحی و اجرایی کند.

او با تاکید بر اینکه بیمه گذار به دنبال افزایش سرعت در صدور و پرداخت خسارت است، خاطرنشان کرد: بیمه رازی باید تسهیل گری در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت را در دستور کار خود قرار دهد و این مهم اولویت اصلی شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۱ است. وی تصریح کرد :در کنار این مهم باید نیاز و خواسته‌های مشتریان احساس و رفع شود زیرا در حال حاضر بسیاری از مشتریان تنها نسبت به بیمه شخص ثالث آگاهی دارند.

دکتر جباری افزود: بازنگری فرآیندها با نگاه به فناوری‌های نوین و هوشمندسازی باید در دستور کار شرکت باشد، زیرا با حرکت به سمت بهبود روش‌ها می‌توان بازار را از آن خود کرد و بسیاری از مشکلات موجود در صنعت بیمه را رفع کرد.

او با اشاره به اینکه تمام بخش‌های شرکت بیمه رازی همچون نمایندگان، کارگزاران و شعب، عضوی از این خانواده بزرگ هستند، بیان کرد: برگزاری جلسات متعدد با هر کدام از اعضای این خانواده در پیشبرد اهداف کلان و خرد شرکت تاثیرگذار است که در موارد فنی اطلاع رسانی و پاسخگویی به بخش‌ها و افراد مختلف منجر به رفع ابهام برای بیمه گذاران خواهد شد و این مهم در نهایت منجر به بهبود کار و کیفیت خواهد شد.

مدیرعامل بیمه رازی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به بیمه گذاران را مهمترین وظیفه این شرکت دانست و تاکید کرد: برای بهبود ارتباط و تعامل با بیمه گذاران سه مولفه بسیار تاثیرگذار وجود دارد که از این موارد می‌توان به تخصص و تجربه نیروی انسانی در پاسخگویی، ارائه خدمات باکیفیت در قالب قرارداد همکاری و پاسخگویی به لحظه اشاره کرد.

جباری گفت: در صنعت فعلی بیمه کشور، رقابت و حضور بسیار سخت است و در تمام مراحل باید با تاکید بر احساس مسئولیت روند نوین و به‌روزی طراحی و اجرایی کرد.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: فروش و صدور بیمه نامه بسیار مهم است اما نگهداشت، ایجاد رضایت و تمدید بیمه نامه در پایان دوره بسیار مهم‌تر از صدور بیمه نامه اولیه است.

او افزود: وظیفه تمام بخش‌های شرکت بیمه رازی تدبیر در نگهداشت و ایجاد رضایت در بیمه گذاران شرکت است این موارد در حالی مطرح می‌شود که در تمدید بیمه نامه مواردی همچون کنترل و کاهش ضریب و نسبت خسارت، وصول مطالبات، توانمندسازی شبکه نمایندگی و کارگزاران، استفاده از فناوری‌های نوین در زمینه بازاریابی و فروش نقش قابل توجهی دارد.