پرداخت وام اشتغالزایی قرض الحسنه در محل به صاحبان کسب و کار توسط بانک سینا
پرداخت وام اشتغالزایی قرض الحسنه در محل به صاحبان کسب و کار توسط بانک سینا
بانک و رسانه:بانک سینا در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و به منظور تسهیل فرایند خدمات رسانی به مشتریان، نسبت به پرداخت وام قرض الحسنه اشتغالزایی در محل کسب و کارها اقدام می نماید.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ این بانک بر اساس مقررات بانکی و ضوابط داخلی بانک سینا و به منظور ارائه خدمات مالی متناسب با نیازهای مشتریان و نیز رعایت اصول مشتری مداری، تسهیلات اشتغالزایی را در محل کسب و کارها و با مراجعه حضوری به واجدین شرایط پرداخت می کند.
از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی این بانک، مراجعه حضوری همکاران در شهرهایی فاقد واحد بانکی (شعبه-واحد) همچون شادگان در استان خوزستان، خورموج استان بوشهر، مراوه تپه استان گلستان، کیاسر استان مازندران، میلاجرد استان مرکزی، دیشموک استان کهگیلویه و بویر احمد، بخش احمدی بندر عباس و مناطقی از این دست بوده است.
گفتنی است این بانک با پرداخت انواع تسهیلات به ویژه وام های قرض الحسنه به اقشار مختلف جامعه و مددجویان مورد تایید نهادهای حمایتی، اقدامات موثری در حوزه رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار انجام داده است. عمده این تسهیلات از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان دی ماه سال جاری شامل بیش از ۳۰۰۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۸۸۰۰ میلیارد ریال در حوزه اشتغالزایی، ازدواج، تامین نیازهای ضروری و کمک هزینه خرید مسکن بوده است.