گام موثر بانک ایران زمین در راستای تحقق بانکداری دیجیتال
گام موثر بانک ایران زمین در راستای تحقق بانکداری دیجیتال
بانک و رسانه:مشتریان بانک ایران زمین همواره در حال شنیدن خبرهای خوش و امیدآفرین از تبدیل این بانک به یک بانک دیجیتال می باشند که این مهم با قدری بررسی عملکرد و کارهای صورت گرفته معاونت فناوری اطلاعات، قابل مشاهده می باشد.

به گزارش بانک و رسانه، در روزهایی که بیمه ها، بانک ها و اکثر فعالان اقتصادی برنامه های اولیه ای را برای ارائه خدماتشان در بستر فضایی مجازی و دیجیتالی عنوان می نمایند، معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با گذشت چهار سال تلاش و کوشش در این راستا، سعی در ارائه کامل خدمات باکیفیت و حداکثری بانکی دارد.
پیاده سازی و اجرای پروژه ۷۱۵ با کمک تمامی کارکنان بانک ایران زمین در راستای بانکداری دیجیتال یکی از کلیدی ترین برنامه های این بانک عنوان شده که مهندس فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات اخیراً و طی اظهار نظری ضمن قدردانی از عوامل پیاده سازی پروژه عنوان کرده: همکاران من یک گام جلوتر از فعالین شبکه بانکی با دانش به روزتر در خصوص بانکداری دیجیتال هستند که این امر می تواند سرآغاز جهشی بزرگ برای مجموعه ایران زمین باشد.
اینالوئی همچنین به مشتریان این بانک نوید این را هم داده که بزودی شاهد این خواهیم بود که جشن رونمایی از پروژه بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین برگزار و از خدمات مناسب تر و حداکثری این بانک بهره مند خواهند شد.