۹۱ سال، پر افتخار/ عمل به مسئولیت اجتماعی، نقطه قوت بانک ملی ایران

بانک و رسانه : بانک ملی ایران که ۹۱ سال پیش، خود بر اساس قبول یک مسئولیت مهم در قبال اجتماع، یعنی حفظ اموال و دارایی مردم ایران زمین شکل گرفت، در طول فعالیتش نیز به موضوع مسئولیت اجتماعی به طور ویژه بها داده است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امروز دورافتاده ترین نقاط کشور نیز از اقدامات این بانک متاثرند، به طوری که دست کم یک شعبه بانک ملی ایران به خدمت رسانی مشغول است.
از سوی دیگر بانک ملی ایران برای عمل به تعهد خود در قبال توسعه و پیشرفت کشور، تلاش کرده بخشی از منابعش را به انجام امور عام المنفعه تخصیص دهد.
دست کم ۱۰۰ مدرسه با تامین مالی بانک ملی ایران در نقاط محروم کشور ساخته و تجهیز شده است. بیمارستان ها، مراکز بهداشت و مساجد بسیاری در کشور با منابع در اختیار بانک ملی ایران تجهیز، نوسازی و بهسازی شده اند.
همچنین در بسیاری از حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله که آسیب های جبران ناپذیری به بسیاری از مردم کشورمان وارد کرده است، بانک ملی ایران تلاش کرده با ارائه تسهیلات و کمک های نقدی و غیرنقدی مستقیم و غیرمستقیم، بخشی از آلام را کاهش دهد.
بسیاری از زندانیان جرایم غیر عمد به مناسبت های مختلف با همکاری بانک ملی ایران به آغوش خانواده بازگشته اند و بسیاری از جشنواره ها و همایش های فرهنگی با حمایت بانک ملی ایران اجرا شده اند.
حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی در بانک ملی ایران بسیار وسیع است و می توان کارنامه آن را در چندین کتاب گنجاند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۶/۰۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نقاط ضعف و قوت طرح جدید بانکی در مجلس از منظر بانک های توسعه ای
مشارکت خيرخواهانه بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
ارسال مرحله اول کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
برنامه استراتژیک باید در همه اجزای بانک جریان یابد
فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان
ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان
عملکرد درخشان بانک تجارت در گشایش اعتبارات اسنادی
دسترسی به حسابهای فاقد کد شهاب، به زودی غیرممکن می شود
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh