«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک ملّی ایران

بانک و رسانه : بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب تر طی یک سال اخیر، محصول منحصر به فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

بانک آفیسر یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.

این طرح دقیقا در راستای تکریم و افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی است برای این که نام بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور همچنان پیشرو و سربلند نگه دارد.

البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد که امور بانکی و مالی مشتریان را تسهیل می کنند.

همچنین کاهش مطالبات معوق، افزایش تسهیلات خرد و کلان پرداخت شده و افزایش حجم سپرده گذاری ها در بانک طی یک سال گذشته نشان از موفقیت بانک ملی ایران در جلب رضایت مردم دارد که درواقع خدماتی مانند سامانه بام، بانک آفیسر و پیام رسان بله نیز می توانند این میزان رضایتمندی را افزایش دهند. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۵/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
رییس هیات مدیره بانک خاورمیانه انتخاب شد
کمک ۵۰۰میلیون ریالی به خانواده کارکنان بیمه آسیا که در اثر کرونا فوت کرده اند
عملکرد مطلوب بانک سپه در حمایت از تولید و اشتغال همگام با اجرای پروژه ملی ادغام
بانک مرکزی ج.ا.ایران قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی را ابلاغ کرد
تقدیر از شرکت کنندگان در سیزدهمین نمایشگاه بوس،بانک و بیمه
تاکید دکتر کاردگر بر مشارکت گسترده کارکنان بیمه دانا در انتخابات پیش رو
مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی بانک سینا
تاکید عضو هیات عامل بانک ملی ایران بر پشتیبانی و حمایت از شرکت های تولیدی
توسعه همکاری های بانک پارسیان و ایرانسل
افتتاح مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای صنوگان شهرستان کهگیلویه
ارائه خدمات متفاوت هدف گذاری ۱۴۰۰ در بانک ایران زمین
انتصاب مدیر جدید امور کنترل داخلی و بازرسی بانک آینده
آمادگی بانک دی برای حمایت از ورزشکاران پیشکسوت
دعوت بانک ملی ایران به مشارکت حداکثری در انتخابات
ادامه برگزاری هفتمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» تا پایان خرداد ماه
طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال ۱۴۰۰ اجرا می شود
سازمان تامین اجتماعی در حوزه ارتباطات رسانه ای برتر شد
تقدیر پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی از بیمه آسیا
مشارکت بانک ملت در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
فضای فکری تحول در صنعت بیمه نیازمند تغییر است
آغاز برگزاری سلسله مباحث تکنیک های بازاریابی و توسعه کسب و کار در بانک ملی ایران
طرح مهر بیمه رازی در جهت حمایت از شبکه فروش
آمادگی بانک توسعه صادرات برای ارائه خدمات و تسهیلات با نرخ ترجیحی
سرمایه ۱۶۰هزارمیلیارد ریالی شبکه بانکی و پولی تحت‌ پوشش بیمه کوثر
روی اعتبارتان حساب باز کنید
بیش از ۱۷٫۰۰۰ عضو کادر درمان از بانک آینده تسهیلات گرفتند
قانون جدید؛ کارآمد در احیای اعتبار چک و رفع مشکلات کسب و کار
حضور بانک ملت در نمایشگاه توانمندسازی شرکت های منطقه ماهشهر
شرکت بیمه آرمان و بیمیکا تفاهم نامه همکاری امضا کردند
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh