آثار ارسالی به پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه روی میز هیئت داوری
آثار ارسالی به پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه روی میز هیئت داوری
بانک و رسانه: دریافت آثار خبرنگاران ویژه پنجمین جشنواره ملی «بورس و رسانه» از ۱۷ اردیبهشت ماه تا ١٧ مردادماه ۱۴۰۲ انجام شد و بر اساس آمار در مهلت ٢ ماهه، بیش از ٢٠٠‌ نفر از اصحاب رسانه، بالغ بر ٩٥٠ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

مهدی حاجی‌وند، دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) بیان کرد: با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار خبرنگاران به پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه، این جشنواره وارد مرحله داوری آثار ارسالی شد.

وی افزود: دریافت آثار خبرنگاران ویژه پنجمین جشنواره ملی «بورس و رسانه» از ۱۷ اردیبهشت ماه تا ١٧ مردادماه ۱۴۰۲ انجام شد و بر اساس آمار در مهلت ٢ ماهه، بیش از ٢٠٠‌ نفر از اصحاب رسانه، بالغ بر ٩۵٠ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

حاجی‌وند ضمن معرفی داوران پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه اظهار کرد: قرار است آثار ارسالی توسط اعضای هیئت داوری؛ آقایان حسین عبده‌تبریزی، سعید مستشار، محسن ایلچی، بهنام بهزادفر و اکبر نصرالهی، بررسی شده و در نهایت، از برگزیدگان طی مراسمی تقدیر شود. آیین اختتامیه این جشنواره در روز ۲۷ شهریور همزمان با روز شعر و ادب فارسی برگزار خواهد شد.