آمادگی بانک توسعه صادرات برای حمایت از صنایع غذایی کشور
آمادگی بانک توسعه صادرات برای حمایت از صنایع غذایی کشور
بانک و رسانه:دکتر سید علی حسینی ضمن تاکید بر تعهد نظام بانکی به حمایت از صنعت غذایی کشور، گفت: بانک توسعه صادرات ایران و بانک مشترک ایران و ونزوئلا از جمله بانک های سالم و منضبط نظام بانکی هستند که آمادگی دارند از صنایع غذایی کشور حمایت کنند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر سید علی حسینی در بازدید از کارخانجات میهن که با حضور محمد قضایی مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا و جمعی از مدیران انجام شد، پیرامون تعامل هرچه بیشتر بانک و این واحد تولیدی صادراتی بحث و گفتگو کردند.

دکتر سید علی حسینی ضمن تاکید بر تعهد نظام بانکی به حمایت از صنعت غذایی کشور، گفت: بانک توسعه صادرات ایران و بانک مشترک ایران و ونزوئلا از جمله بانک های سالم و منضبط نظام بانکی هستند که آمادگی دارند از صنایع غذایی کشور حمایت کنند.

وی با بیان اینکه صنایع غذایی ضامن امنیت اقتصادی کشور هستند، اظهار داشت: شرکت های تولیدکننده مواد غذایی همواره از واحدهای صنعتی استراتژیک کشور بوده و بانک توسعه صادرات ایران آماده است بسته کاملی از خدمات خود را در اختیار این واحد صنعتی صادراتی قرار دهد.
وی تصریح کرد: بانک ها باید همراهی های لازم را برای رشد صنایع کشور و اشتغالزایی انجام دهند.

یادآور می شود، مجموعه کارخانجات میهن با ظرفیت صادراتی بالغ بر ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار در سال، برای ۳۱ هزار نفر به صورت مستقیم و نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.