ارائه خدمات ویژه بانک تجارت به اصناف و اتحادیه ها
ارائه خدمات ویژه بانک تجارت به اصناف و اتحادیه ها
بانک و رسانه: بانک تجارت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای همکاری‌های مشترک و ارائه خدمات بانکی به اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌های زیرمجموعه و اصناف تحت پوشش، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، علیرضا شاه‌میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت، در جلسه‌ای با هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت از برنامه‌های وزارتخانه متبوع خود برای توسعه همکاری با این بانک خبر داد و گفت: موضوعات متنوعی در خصوص ساماندهی فروشگاه‌ها و اصناف وجود دارد که بانک تجارت در این زمینه می‌تواند کمک بزرگی به این وزارتخانه کند.

شاه‌میرزایی با اشاره به تغییر رویکرد دولت در زمینه پرداخت یارانه‌ها و امکان خرید اقلام و کالاهای اساسی با استفاده از کارت یارانه، افزود: علاوه بر نیاز به تامین درگاه پرداخت، پایانه فروشگاهی و صدور کارت‌های اصناف، توسعه سامانه‌ای به منظور مدیریت توزیع و فروش کالاهای اساسی ویژه اصناف مدنظر است که با همکاری بانک تجارت اجرایی خواهد شد.

اخلاقی هم در این جلسه با اشاره به پیشتاز بودن بانک تجارت در زمینه تامین مالی زنجیره‌ای گفت: در حال حاضر بستر مناسبی فراهم است که بر اساس اعتبارسنجی اصناف و مشتریان خرد، این بخش از مشتریان را نیز وارد زنجیره تامین مالی کنیم. مدیرعامل بانک تجارت، به لزوم حمایت از اصناف تاکید و خاطر نشان کرد: بانک تجارت برای حمایت از اصناف به میدان عمل آمده و امیدواریم این همکاری‌ها در چارچوب تفاهم نامه، بیش از پیش گسترش یابد.