ارتقای کیفیت خدمات در بانک ملی ایران حاصل خرد جمعی ، پیشنهاد و پیگیری کلیه سطوح سازمانی است
ارتقای کیفیت خدمات در بانک ملی ایران حاصل خرد جمعی ، پیشنهاد و پیگیری کلیه سطوح سازمانی است
بانک و رسانه: دکتر نجف زاده معاون امورشعب و بازاریابی منطقه دو کشور و هیأت همراه، در سفر دو روزه خود به استان سمنان ضمن بازدید از چندین شعب استان طی نشست های جداگانه با کارکنان صف و ستاد حضور یافت و در فضایی صمیمی به گفتگو و تبادل نظر با همکاران پرداخت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک‌ملی ایران، نجف زاده در نشست با بخش ستاد، لازمه ارتقای شاخص های بانک و تغییر و تحول را بهبود مستمر از طریق برقراری نظام پیشنهادات بیان کرد.
وی در نشست با رؤسای حوزه ها و شعب، بازرسان، کارشناسان واحدهای ستادی استان سمنان با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالا به لحاظ وجود شهرک های صنعتی و منابع معدنی، تاریخچه و شخصیت های تاثیرگذار استان در عرصه های مختلف فرهنگی ، علمی اقتصادی، اجتماعی و … نقش بیشتر استان را در بهبود تراز نقدینگی بانک و افزایش سهم بازار و حمایت از صنایع دانش بنیان خواستار شد.
دکتر نجف زاده در نشست با همکاران بانکدار استان سمنان ضمن اظهار خرسندی از وجود استعدادهای بالقوه و خوش فکر، مشارکت بیشتر آنان را، با توجه به تغییر مدل بازاریابی، در اتاق فکر هر شعبه و هر حوزه خواستار شد.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در نشست با بانکداران استان سمنان ضمن اشاره به وضعیت حال حاضر بانک، نسبت به تدوین استراتژی جامع از طریق جذب منابع، افزایش درآمدهای غیرمشاع، کاهش هزینه های عملیاتی با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و نیو بانک همچنین مدیریت مصارف تاکید نمود.
وی با اشاره به اهمیت عملکرد و جایگاه بانکداران در تحقق اهداف عملیاتی بانک گفت: همه تلاش ها و‌ تصمیمات بانک به نحوه تلاش و عملکرد همکاران بانکدار ختم می شود. وی تصریح کرد: همکاران بانکدار که مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند برای بهبود وضعیت تراز نقدینگی باید تلاش خود را بکار گیرند و با توجه به اهمیت منابع انسانی، بانکداران را می توان مهمترین سرمایه سازمان دانست.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: علی رغم کسر کادر ، کلیه همکاران با سخت کوشی و مجاهدت در سرویس دهی و دستیابی به اهداف لحظه ای درنگ نکنند.
در این سفردو روزه مدیران عالی بانک از شعب شهرک صنعتی عباس آباد، شهرک صنعتی پایتخت ایوانکی، میدان ۷ تیر سمنان، بلوار مدرس سمنان، دامغان، خیابان تهران شاهرود، خیابان فردوسی شاهرود و … بازدید و با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار و گفتگو نمودند و در جریان امور جاری و عملکرد آنان قرار گرفتند.
دکتر نجف زاده در دومین روز سفر در هفته دولت با حضور در گلزار شهدای سمنان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس در دفتر نماینده محترم ولایت فقیه حضور یافت. این حضور با قدردانی نماینده ولایت فقیه مبنی بر همکاری بانک ملی در زمینه اعطای تسهیلات فرزندآوری، ازدواج، خوداشتغالی، کمیته امداد و … همراه بود و از خدمات ارزنده بانک ملی در استان سمنان تشکر ویژه بعمل آورد. بازدید از شرکتهای محصولات بهداشتی پارس، طنین بهداشت پارس، سیم راد سما، سیمان شاهرود، ذوب فولاد شاهرود حاصل این سفر دو روزه بود. گفتنی است نجف زاده در این سفر بر تعامل فی مابین، حمایت دوجانبه و سرمایه گذاری هدفمند در زمینه افزایش تولید و همچنین بالا بردن شاخص بهره وری واحدهای تولیدی موجود تاکید ویژه کرد.