استقبال گسترده مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درکردستان از وام آنلاین
استقبال گسترده مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درکردستان از وام آنلاین
بانک و رسانه: در سال جاری مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کردستان، بیشترین تعداد پرداخت وام آنلاین را به خود اختصاص داده است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران‌، استان کردستان با جذب بیش از ۲۲ اداره و سازمان دولتی در طرح مهریار و پرداخت ۱۸هزار فقره وام آنلاین با رقم بیش از ۲۱هزار میلیارد ریال، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

منابع بانک در این استان در حال حاضر حدود ۵۲ هزار میلیارد ریال است که در سال جاری در مقایسه با سایر استان‌ها ۲۴ درصد رشد داشته است. این در حالی است که مبلغ ۱۷ هزار میلیارد ریال از این منابع در حساب‌های جاری متمرکز است.

گفتنی است نسبت مطالبات به مصارف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان بالغ بر ۰.۶۵ درصد است و این بانک با ۲۵ درصد رشد منابع نسبت به پایان سال بیش از ۱۰ سهم درصد از نقدینگی استان را جذب کرده است.

«حسام‌الدین اسعدی» مدیر شعب بانک در استان کردستان رمز موفقیت استان در پرداخت وام آنلاین را سوق مشتریان و آشنا کردن آن‌ها با خدمات الکترونیک بانک، دانست و اضافه کرد: در سال‌های اخیر استفاده از خدمات آنلاین افزایش پیدا کرده و مشتریان می‌توانند با صرفه‌جویی در وقت خود و بدون مراجعه به شعب کارهای بانکی خود را انجام دهند.