اطلاعات تکمیلی در محاسبه گر سپرده و تسهیلات طرح مهربانی ملی
اطلاعات تکمیلی در محاسبه گر سپرده و تسهیلات طرح مهربانی ملی
بانک و رسانه: یکی از مهمترین سوالات متقاضیان دریافت تسهیلات طرح مهربانی ملی ، میزان اقساط و مدت زمان بازپرداخت این وام است. در بخش محاسبه گر سپرده و تسهیلات بانک ملی ایران به راحتی این ارقام برای مخاطبان محاسبه می شود.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه مهربانی ملی می توانند با مراجعه به  لینک محاسبه گر سپرده و تسهیلات ،  با توجه به مدت ماندگاری و زمان بازپرداخت، از میزان اقساط این وام مطلع شوند.

در این بخش متقاضی باید در ابتدا گزینه سپرده و سپس  در قسمت نوع محاسبه گر ، طرح مهربانی ملی  را انتخاب نماید.

در مرحله بعد مدت ماندگاری سپرده، دوره بازگشت (زمان بازپرداخت وام)  و در نهایت مبلغ سپرده گذاری که حداکثر ۱۵ رقم است را درج نماید؛ در این زمان موتور محاسبه بر اساس اطلاعات وارد شده میزان اقساط را به صورت ماهانه مشخص می کند.

طرح‌ مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد ۴ درصد وام دریافت کنند. این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از ۱ ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را دارند. مشتریان و متقاضیان وام می توانند  با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران و یا از طریق سامانه بام به صورت غیر حضوری افتتاح حساب کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

https://bmi.ir/fa/calculator