اعلام آمادگی بانک ملی برای حمایت از واحدهای صنعتی استان اردبیل
اعلام آمادگی بانک ملی برای حمایت از واحدهای صنعتی استان اردبیل
بانک و رسانه:عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همراهی در رونق اقتصادی کشور را یکی از رسالت های اصلی این بانک برشمرد و گفت: بانک ملی ایران به عنوان همراه و همگام همیشگی تولیدکنندگان، با تامین سرمایه ثابت و در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی، اشتغال پایدار را برای کشور به ارمغان می آورد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علی موسوی زاده در سفر خود به استان اردبیل که به همراه مدیر امور شعب منطقه یک کشور صورت گرفت، از شرکت های بزرگ صنعتی و تولیدی این استان بازدید و بر آمادگی بانک ملی ایران برای مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی اردبیل تاکید کرد.

موسوی زاده در دیدار و گفت و گوی صمیمی با مدیران و کارکنان اداره امور شعب استان اردبیل گفت: با به کارگیری سه مولفه دانش، تجربه و خلاقیت و همچنین مسئولیت پذیری و همت جمعی در رسیدن به اهداف تعیین شده گام بردارند.
محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز در این سفر با تاکید بر تلاش همیشگی بانک ملی ایران برای ایفای نقش سازنده در شکوفایی و بالندگی اقتصاد کشور با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، کمک به رونق تولید در استان ها را لازمه تحقق این امر دانست.

وی استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود جهت تعیین تکلیف و وصول مطالبات غیر جاری، جذب منابع ارزان قیمت و نیل به اهداف تعیین شده را خواستار شد و گفت: با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان سال، کارکنان باید حداکثر توان خود برای موفقیت در جشنواره تلاش ملی که یکی از برنامه های مهم مدیریت عامل بانک است را به کار گیرند.

جلال خیرخواه مقدم رئیس اداره امور شعب استان اردبیل بانک ملی ایران نیز ابراز کرد: با پیگیری ها و تلاش مستمر کارکنان استان، مشتریان بالقوه و موقعیت های مناسب سرمایه گذاری شناسایی و اقدامات جدی در جهت ایجاد و تقویت همکاری های همه جانبه صورت می گیرد.

گفتنی است، بازدید از گروه صنعتی آرتا، کارخانه پتروشیمی آرتاگاز، کارخانه تولید ام دی اف و پارکت آرتاپان، کارخانه سیمان اردبیل، کارخانه کریستال سازی آرتانمین سبز و کارخانه سرم سازی آرتاقلب بهسان از جمله برنامه های این سفر بود.