امضای تفاهمنامه ۴۵۰ هزار میلیارد ریالی بین بانک ملت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس
امضای تفاهمنامه ۴۵۰ هزار میلیارد ریالی بین بانک ملت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس
بانک و رسانه: بانک ملت و هلدینگ خلیج فارس در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در جریان برگزاری نخستین نمایشگاه ایران پتروکم تفاهم نامه ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی تسهیلات و ۲۵۰ هزار میلیاردی تعهدات بین بانک ملت و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور مسعود نصر اصفهانی، رئیس هیئت‌مدیره بانک ملت و عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، برای تأمین مالی طرح‌های پتروشیمی امضا شد.
نصر اصفهانی در این مراسم با تأکید بر لزوم تقویت همکاری‌ها میان دو مجموعه اظهار داشت: امضای تفاهم‌نامه با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس را به فال نیک می‌گیریم و به آینده درخشان همکاری این دو مجموعه امیدواریم.
علی عسکری نیز در آیین امضای این تفاهم‌نامه با گرامیداشت یاد و خدمات مرحوم رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل فقید بانک ملت اظهار امیدواری کرد که همکاری‌های این دو مجموعه به نحو شایسته ادامه پیدا کند.
شایان ذکر است نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش برگزار شد.