امیدواری مشتریان به عملکرد بانک تجارت برای تحقق اهداف ۶ ماهه دوم سال
امیدواری مشتریان به عملکرد بانک تجارت برای تحقق اهداف ۶ ماهه دوم سال
بانک و رسانه: با رصد اخباری که از سوی مدیریت روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت در شهریور ماه سال جاری در پرتال اصلی این بانک به آدرسwww.tejaratbank.ir منتشر شده است، بخوبی می توان متوجه تلاش مدیران و کارکنان آن  برای ثبت عملکردی مثبت در بازار هدف و افزایش شاخص های عملکردی و موفق آنها شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و رسانه، بانک تجارت شهریور ماه را با حمایت از اهدای تندیس برند کارفرمایی به تلاش‌گران عرصه منابع انسانی شروع نمود، مخاطبان این رویداد یعنی برند کارفرمایی بنیان‌گذاران، مدیران عامل، مدیران و کارشناسان ارشد کسب‌وکاری، مدیران منابع انسانی، مدیران برند، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و علاقمندان مرتبط به حوزه فرهنگ سازمانی، برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات درون و برون‌سازمانی و… بود که آخرین روندها و فرصت‌ها و چالش‌های این حوزه را رصد و از دیدگاه‌های کارشناسان و صاحب‌نظران مطلع شدند.

در ادامه این ماه، بانک تجارت تفاهمنامه همکاری با شهرداری تهران امضاء نمود که  با هدف عمل به مسئولیت‌های حرفه‌ای در برنامه‌های استراتژیک مدیرعامل بانک، جناب آقای اخلاقی صورت گرفت.

پیام تبریک دکتر اخلاقی به مناسبت آغاز هفته بانکداری اسلامی و تاکید بر این مهم، حضور مدیرعامل بانک در رویداد برند کارفرمایی تاکید بر تبدیل شدن به برند مشهور در عرصه کارفرمایی، گزارش بانک تجارت از اقدامات خود در مولدسازی دارایی‌ها و همچنین افزایش تولید و کارآفرینی، هدفگذاری بانک تجارت در مولدسازی دارایی‌ها ، ارائه گزارش عملکرد بانک در اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری و ثبت آمار اعطای تسهیلات ازدواج به ۴۱ هزار و ۹۷۸ فقره تسهیلات در ۵ ماهه اول امسال، شروع جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف ، معرفی اعضای جدید هیات مدیره شرکت بیمه تجارت نو ، اظهار نظر عضو هیات مدیره بانک مبنی بر تداوم حمایت صددرصدی بیمه تجارت نو، حضور پررنگ بانک در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک و صنایع وابسته (ایران‌پلاست)، افزایش سقف انتقال وجه پایا در درگاه‌های اینترنت‌بانک تجارت، رونمایی از طرح جدید زعفران کارت به عنوان خدمتی نوین برای کشاورزان و زعفران‌کاران و نهایتاً رونمایی دیگر با عنوان دریافت خدمات «همراز» در همراه‌بانک تجارت با هدف افزایش رفاه حال مشتریان ، همه و همه نشان از روزهای روشن برای سهامداران و مشتریان این بانک بزرگ مردمی خصوصاً در ۶ ماهه دوم سال جاری که با متقارن با سال مالی بنگاه های اقتصادی می باشد را دارد.

منبع : پایگاه خبری بانک و رسانه

میثم علی پور